کمپین تبلیغاتی رول سوشی Tsunami
آژانس تبلیغاتی Serviceplan در مونیخ آلمان کمپین حیرت انگیزی از سوشی Tsunami را در سالن فرودگاه اکران کرده است و از آن به عنوان تبلیغات رول سوشی سونامی xxl یاد کرده است. در کنار این سوشی غول پیکر ، غرفه ای برای سوشی Tsunami تهیه کرده اند ودر آنجا سوشی Tsunami را به صورت بسته بندی در اختیار مشتریان قرار داده است تا به این شیوه به محض دیدن المان سوشی Tsunami وسوسه شوند و برای یک بار هم که شده طعم آن را تست کنند.
آژانس تبلیغاتی : Serviceplan, آلمان، مونیخ
مدیران خلاقیت : Joachim Schöpfer, Daniela Bardini
مدیر هنری : Jan Kromka
عکاس : Akiphoto
انتشار : November 2008
ذائقه ژاپنی ها
بطورکلی در غذاهای ژاپنی میزان چربی کم و میزان نمک زیاد است. برای چاشنی غذا بیشتر از نمک و شُویو (سس سویا) استفاده میشود همچنین میسُو، فراوردهای تُوفو، ساکِه، سرکهٔ برنج نیز از چاشنیهای غذاهای ژاپنی هستند. به عنوان موادغذایی برنج، سبزیجات، تُوفو و همچنین مواد غذایی به دست آمده از دریا، مانند جلبک دریایی بکار برده میشود. در رژیم غذایی سنتی ژاپنیها گوشت قرمز نقشی نداشت ولی در قرن اخیر تهیه غذاهای جدید که در آنها از گوشت مرغ ،خوک و گاو استفاده میشود رواج یافتهاست. در بین مواد گوشتی نیز، از گوشت مرغ بسیار استفاده میشود. رشتههای تهیه شده از آرد گندم سیاه و گندم که به ترتیب سوبا و اُودُون نامیده میشوند، غذاهای محبوبی هستند که به جای برنج خورده میشوند. در تابستان گرم، صرف رشتهٔ خنک خوشایند است. چای سبز یا اٌوچا محبوبترین نوشیدنی ژاپنی است. این نوشیدنی داغ و بدون افزودن قند یا شکر نوشیده میشود. از نوشابههای مورد علاقه ژاپنیها میتوان از چای سیاه یا کٌوچا، شراب برنج یا ساکه و لیکور برنج یا سایر غلات با مالت و یا از لیکور میوههایی مثل آلو نام برد.
نظرات بسته شده است.