دومین کمپین تبلیغاتی مکدونالدز با پیکتوگرام Mcdonalds
پس از کمپین تبلیغاتی مکدونالدز با پیکتوگرام در سال ۲۰۱۴ و بازخوردهای مثبت آن ( مراجعه به مطلب گذشته )، مکدونالدز در سال ۲۰۱۵ نیز با تغییراتی در پیکتوگرام های تبلیغاتی خود و استفاده از المانهای شبکههای اجتماعی این طرح را با پوشش گستردهتری نسبت به سال گذشته در فرانسه اجرایی کرد.
پیکنوگرامهای مکدونالدز با نشأت گرفتن از چهار محصول کلیدی و معروف آن یعنی همبرگر، سیب زمینی سرخ کرده، بسته غذای کودک و قهوه طراحی شدهاند که بدین ترتیب با استفاده از Like،Smile،love و نت موسیقی این پیکتوگرام ها شکل گرفتند.
اما علاوه بر موفقیتهای تبلیغاتی مکدونالدز در استفاده از این پیکتوگرامها، اینبار مکدونالدز پا را فراتر گذاشت و با تولید تیشرت، ساک دستی، شال، کیس آیفون، دفتر یادداشت و کارت پستال دیزاین شده با این سری از پیکتوگرامها در یکی از معروفترین نمایشهای فشن پاریس به نام Colette شرکت کرد.
نظرات بسته شده است.