Take a fresh look at your lifestyle.

دومین کمپین تبلیغاتی مک‌دونالدز با پیکتوگرام‌ Mcdonalds

پس از کمپین تبلیغاتی  مک‌دونالدز با پیکتوگرام‌ در سال ۲۰۱۴ و بازخوردهای مثبت آن ( مراجعه به مطلب گذشته )، مک‌دونالدز در سال ۲۰۱۵ نیز با تغییراتی در پیکتوگرام‌ های تبلیغاتی خود و استفاده از المان‌های شبکه‌های اجتماعی این طرح را با پوشش گسترده‌تری نسبت به سال گذشته در فرانسه اجرایی کرد.

پیکنوگرام‌های مک‌دونالدز با نشأت گرفتن از چهار محصول کلیدی و معروف آن یعنی همبرگر، سیب زمینی سرخ کرده، بسته غذای کودک و قهوه طراحی شده‌اند که بدین ترتیب با استفاده از Like،Smile،love و نت موسیقی این پیکتوگرام‌ ها شکل گرفتند.

اما علاوه بر موفقیت‌های تبلیغاتی مک‌دونالدز در استفاده از این پیکتوگرام‌ها، این‌بار مک‌دونالدز پا را فراتر گذاشت و با تولید تی‌شرت، ساک دستی، شال، کیس آیفون، دفتر یادداشت و کارت پستال دیزاین شده با این سری از پیکتوگرام‌‌ها در یکی از معروفترین نمایش‌های فشن پاریس به نام  Colette شرکت کرد.

دومین کمپین تبلیغاتی  مک‌دونالدز با پیکتوگرام‌دومین کمپین تبلیغاتی  مک‌دونالدز با پیکتوگرام‌ 3

секция бокса в люблинокакие нужно сделать прививки при въезде в танзаниютехнология продвижение бренда университетатур сафари танзании сайт отзывыarabic language translateпарки африки altezza travelгор¤щие туры турци¤ в маекредитка від дельта банкуденьги в долг в ковроведеньги в долг в черниговеавтобусные туры в италию из харьковашри ланка туры цены украинаitalian translated into englishenglish to arbicсколько стоит поддержка сайтаразмещение рекламы на щитах в москвеcase for macbook air 13 3Что такое Trust Rankцена ламинатамашина из сшаsous vetement en ligne pas cherвидеоняня отзывы

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.