Take a fresh look at your lifestyle.

سوپرمارکت بدون بسته بندی

 

به جای کسب محبوبیت، غول های سوپرمارکت جهان سعی می کنند تا از توجه مردم به محیط زیست به عنوان راهی برای جذب مشتریان استفاده کنند. دو زن آلمانی با تاسیس یک سوپرمارکت در برلین در سپتامبر سال ۲۰۱۴ میلادی، ایده ای موثرتر را در ذهن پرورش می دهند. کاهش حجم زباله ها و تشویق مردم به خرید کالاهای بدون بسته بندی (Precycling) در حال حاضر به گرایشی زیست محیطی تبدیل شده است که تفکر فرار از بسته بندی و در نتیجه جلوگیری از افزایش حجم زباله پشت آن قرار دارد.

سوپرمارکت بدون بسته بندی

 

سوپرمارکت بدون بسته بندی

“Original Unverpackt” هر چیزی را به صورت انباشته بر روی هم می فروشد و به این ترتیب جلوی بسته بندی را گرفته است. در ادامه قیمت محصولات کاهش می یابد و به مصرف کنندگان نیز خرید مواد غذایی به مقدار لازم آموزش داده خواهد شد. این کار با امید به حذف زباله های غذایی از خانه های مردم انجام شده است که به گفته آژانس محیط زیست فدرال، این مقدار سالانه به طور متوسط در آلمان حدود ۱۶ میلیون تن برآورد می شود. از مشتریان انتظار می رود تا جعبه ها و ظروف مورد نیاز خود را برای خرید محصولات به سوپرمارکت بیاورند. همچنین فرصت خرید یک سری ظروف با امکان استفاده مجدد مثل “ECO Brotbox” از جنس فولاد ضد زنگ، برای آن دسته از افرادی که آوردن ظرف را فراموش کرده اند، وجود دارد.

سوپرمارکت بدون بسته بندی

تنوع محصولات در این سوپرمارکت از مواد غذایی گرفته تا لوازم آرایشی وجود دارد. همه این محصولات برای کمک به مشتریان به این شکل عرضه می شوند. پاستا، برنج، آجیل یا قهوه همگی در شیشه های دهان گشاد بزرگ آماده فروش به خریداران هستند.
ساختمان این فروشگاه قبلا به مدت صد سال متعلق به یک قصابی بود و تصویر آن نیز با هویت برند ترکیب شده است. طراحی همه این ها بر عهده مایکل براون از شرکت دیزاین “NAU Architects” بود.

سوپرمارکت بدون بسته بندی

به غیر از فروش محصولات به سبکی زیست محیطی، موسسان این فروشگاه قصد تاثیرگذاری بر روی دیگر سوپرمارکت ها برای پیروی از اقدامتشان را دارند. به گفته میلنا گلیبووسکی، یکی از موسسان فروشگاه، فعالیت و تبدیل شدن به بخشی از راه حل به جای کار کردن بر روی پایان قابل پیش بینی جهان مهم بود. آن ها اقدام به برگزاری سمینارهایی مخصوص شرکت های بزرگ یک بار در ماه به قیمت ۴۰۰ یورو می کنند و در آن به شرح فلسفه خود می پردازند. Original Unverpackt یکی از پنج فروشگاه بدون بسته بندی در اروپا است که البته بقیه این سوپرمارکت ها در اتریش، ایتالیا و فرانسه قرار دارند.

 

 

 enlish to arabic translationсип панели размерыанализ на глисты киевпроизводство каркасных домовseo оптимизацияМультитопливные печитур шри ланка с перелетомsunshade for car windshieldгугле адвордс

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.