Take a fresh look at your lifestyle.

طراحی سیستم فروش – درس ۴: شناخت بهتر فرهنگ رفتارمحور

   -

در درس قبلی طراحی سیستم فروش، در مورد ویژگی‌های فرهنگ خروجی محور یا OC صحبت کردیم. در این درس به بررسی دقیق‌تر ویژگی‌های فرهنگ رفتار محور یا Behavior Centered می‌پردازیم.

توجه به این ویژگیها، ضمن اینکه کمک می‌کند وضعیت فعلی سیستم فروش سازمان خود را بهتر بشناسیم و تحلیل کنیم، می‌تواند در طراحی یک سیستم فروش اثربخش متناسب با نیازهای یک سازمان تازه تاسیس هم مفید باشد.

پس از پایان یافتن بحث در مورد سیستم فروش رفتارمحور، می‌توانیم به اصل بحث یعنی تحلیل پرسش‌های کلیدی مطرح شده در طراحی سیستم فروش بپردازیم.

تمرین

۱- علاوه بر ویژگیهای فوق، چه ویژگیهای دیگری را می‌توانید به فهرست پارامترهای مورد توجه در سیستم‌های رفتار محور بیفزایید؟

۲- یک سازمان فرضی – یا واقعی – را توصیف کنید که حرکت کردن به سمت سیستم فروش رفتار محور، می‌تواند در آن به اثربخشی بیشتر منجر شود.

ترتیبی که گروه متمم برای خواندن مطالب سری دانش و مهارت فروش به شما پیشنهاد میکند:

سایر نوشته‌هایی که مطالعه آنها پیشنهاد می‌شود:

дизайн радиаторы отоплениягреция тур на майскиеparty caricature nyкилиманджаро восхождение категория сложностиjapanese languagesсафари в танзании килиманджаро сафари занзибаркупить тур турци¤ майотдых в маезайм от частного лица под расписку одессаденьги в долг 1000000 рублейпосуда оптовая москвагорящие туры в египет на июль 2015радиаторы отопления ценыадвокат отзывыкомпактные каркасные домаконьюктивит препаратыкаркасные дома с заводапродвижение сайта рейтинг компанийантирадар с видеорегистраторомгрузы и транспорткупить аудиотехникуRedwood

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.