زیر ذره بین: آرکتایپ فروشنده و داستانهای آن
به شما قول داده بودیم که مطالبی را اختصاصاً برای کاربران آزاد فعال تولید و منتشر کنیم. این مطالب آموزش مستقیم نیستند. بلکه آموزشهای غیرمستقیمی هستند که در قالب داستان و گزارش و نقل قول ارائه میشوند.
در اینجا میخواهیم در کنار یکدیگر در مورد فروش و فروشنده و آرکتایپ فروشنده، از یکی از مطرحترین مشاوران مدیریت با تخصص روانشناسی و انسان شناسی، مطالبی را بشنویم. او شرکتی بین المللی دارد که از سال ۱۹۷۶ تا کنون در این زمینه کار میکند.
امیدواریم همانقدر که این درس، روی گروه متمم تاثیرگذاشته و آموزنده بوده، برای شما هم باشد.
نمایش کامل این مطلب برای کاربران آزاد فعال متمم انجام میشود. کاربر آزاد فعال کسی است که حداقل بیست کامنت علمی با رعایت سیاستهای کامنتگذاری متمم در این سایت داشته باشد. اگر هنوز کاربر آزاد متمم نیستند برای اطلاعات بیشتر، لطفاً به این صفحه مراجعه نمایید.
پی نوشت: طبق سنت متمم، دسترسی به کلیهی مطالب برای کاربران ویژه که حامی پروژهی متمم هستند و تامین هزینههای آن را بر عهده دارند، باز باقی خواهد ماند.
۱۲ نفر پیگیر ادامه این مطلب هستند.
سایر نوشتههایی که مطالعه آنها پیشنهاد میشود:
نظرات بسته شده است.