راهکار مناسب ایرانسل برای جذب مخاطب در شبکههای اجتماعی
ایرانسل یکی از شرکتهای مخابراتی مطرح کشور ما است که بخش بزرگی از بازار سیمکارتهای اعتباری را در اختیار داشته و توانسته با کمپینهای تبلیغاتی موفق خود، بیش از پیش قدرتمند گردد. این شرکت اخیرا در شبکههای اجتماعی هم فعال شده و برای افزایش تعداد مخاطبنش در حسابهای کاربری شبکههای اجتماعی خود دست به یک کار تازه زده است. البته بد نیست بدانید که این راهکار فقط در کشور ما نو به حساب میآید.
این شرکت ارائه دهنده ارتباطات سیار، به تازگی یک کمپین نمایش بنر راهاندازی کرده تا بتواند تعداد مخاطبان خود را در شبکههای اجتماعی افزایش دهد. همان طور که میدانید راهکارهای بسیار غیر منطقیای برای افزایش تعداد مخاطبان وجود دارد. ولی ایرانسل تصمیم گرفته از بهترین روش، مخاطبان خود را به صورت هدفمند در حسابهای شبکههای اجتماعیاش پیدا کند.
بنر تبلیغاتی این کمپین به نسب خوب طراحی شده، ولی ایرانسل میتوانست نوشته «ما را دنبال کنید» را در قالب یک دکمه فراخوان (Call-to-Action) بیاورد تا مخاطب بیشتر حس فراخوانی را درک کند.
این کمپین دارای یک صفحه فرود مناسب هم هست که در آن میتوانید تمام شبکههای اجتماعیای که ایرانسل در آنها فعالیت دارد را مشاهده کرده و سپس وارد هرکدام که میخواهید بشوید.
نظرات بسته شده است.