Take a fresh look at your lifestyle.

سه اشتباه در تبلیغات کلیکی که پول شما را هدر خواهند داد

یکی از روش‌هایی که شما بوسیله آن می‌توانید تعداد مخاطبان وب‌سایت خود را با سرعت زیادی افزایش دهید، تبلیغات کلیکی هدفمند به حساب می‌آید. اما راه‌اندازی کمپین تبلیغاتی کلیکی بدون مشاوره سبب می‌شود که مسیر اشتباهی طی شود. در ادامه سه نکته وجود دارد که با رعایت آنها می‌توانید وضعیت خوبی برای کمپین تبلیغات کلیکی خود بوجود آورید:

 

۱- فرستادن مخاطبان به صفحه اول وب‌سایت: یکی از بزرگترین اشتباهاتی که در تبلیغات کلیکی رخ می‌دهد این است که آگهی‌دهنده‌گان برای تبلیغ محصولاتی خاص، مقصد بنر (یا همان صفحه فرود) را صفحه اول وب‌سایتشان تعیین می‌کنند. این کار سبب می‌شود که مخاطب جذب شده به بنر، آنچه که دیده‌است را پیدا نکرده و از آن وب‌سایت خارج شود.

 

در اینجا کافیست که یک صفحه فرود برای محصول تبلیغ شده طراحی کرده و از آن فقط برای محصول ذکر شده در تبلیغ بهره ببرید.

 

۲- فرستادن مخاطب به صفحه ارتباط با ما: خیلی از آگهی‌دهندگان گمان می‌کنند که با فرستادن مخاطب به صفحه «ارتباط با ما» راحت‌تر می‌توانند مخاطب را جذب کرده و احتمال اینکه ارتباط برقرار شود زیاد خواهد شد. در صورتی که این کار سبب کاهش احتمال موثر با مخاطب خواهد شد.

 

از این رو بهتر است بقیه صفحات وب‌سایت خود را به شماره و فرم ارتباط گیری مجهز کنید تا مخاطب راحت‌تر با شما ارتباط برقرار کند.

 

۳- تست نکردن محتوای بنر‌ها و صفحات فرود: تست نکردن بنرها و صفحات فرود سبب می‌شود که هیچ وقت بهبودی در کمپین‌های تبلیغاتی خود مشاهده نکنید. پس همیشه کمپین‌های خود را تست کرده و سعی کنید با رفتارشناسی، بفهمید که مخاطبانتان چه چیزی می‌خواهند.

похудеть марьиноотдых в майские праздники 2015разработка и продвижение бренда организациингоронгороOxford escortsпарк африки килиманджаросезоны в танзаниитур в сочи в маепуть на килиманджаротур в танзанииХромированные аксессуары для ванной комнатытовары из польши интернет харьковпродвижение сайта ценыonline invitation cards for marriageстроительство деревянных домоваскарид лечениеmacbook air cases 13 inchпродвижение гуглукладка фанеры под массивную доскуsex toy shopгорящие из харьковав спортзал

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.