Take a fresh look at your lifestyle.

خوشحالی دلیلی خوب برای راه‌اندازی یک کمپین Multi Channel

خوشحالی یکی از حس‌هایی است که برای همه خوش‌آیند بوده و همه دوست دارند خوشحال بوده و دیگران را خوشحال کنند. کوکاکولا هم از این قانون ثابت در مورد این حس بی‌نظیر برای کمپین سال نو ۲۰۱۵ خود استفاده کرد و توانست کمپین Multi Channel متفاوتی راه‌اندازی کند که شاید هم در دنیای دیجیتال چندان به خود کوکاکولا مربوط نمی‌شد.

این کمپین با یک آگهی تبلیغاتی شروع شد که در آن نشان می‌داد افراد در حال خوشحال کردن هم هستند و یکی از زیباترین صحنه‌های این تبلیغ دختربچه‌ای بود که به مادرش نقاشی‌ای هدیه می‌داد. تمام موضوع همین بود؛ کوکاکولا قصد داشت تا مخاطبانش کاری ساده، زیبا و خوشحال کننده انجام دهند و سبب افزایش شادی شوند.

ولی در ادامه کوکاکولا تصمیم گرفت از شعار MakeSomeoneHappy در تبلیغات دیجیتال خود بهره برده و مخاطبانش را تشویق کنند تا با هشتگ همین عبارت لحاظات شاد خود را به اشتراک بگذارند تا خوشحالیشان توسط همه مردم جهان دیده شود.

خوشحالی دلیلی خوب برای راه‌اندازی یک کمپین Multi Channel

خود کوکاکولا هم برای شادی مخاطبانش تلاش کرد و تصمیم گرفت ۷۵ هزار دلار برای خرید اسباب‌بازی به خیریه تاتس (برای کودکان بی‌سرپرست) کمک کند. البته میزان زیادی از این هزینه صرف تولید تریلی‌های اسباب‌بازی جذابی شد که برای کریسمس طراحی شده بودند.

خوشحالی دلیلی خوب برای راه‌اندازی یک کمپین Multi Channel

درست است که چنین کمپین‌هایی هزینه‌بر هستند، ولی کاملا روی مشریان آینده این برند تاثیر مثبت گذاشته و سبب می‌شود که یک خاطره خوب از کوکاکولا در ذهن همه نقش ببندد.димми фитнесдолина реки серенгети одно из величайших местMalmo escortaltezza climbing limited отзывыпромодизайнв африку на сафари в но¤бремай тур владимирпутевка сафари африкатур афика сафарикак получить кредитку в дельта банкеуголовный кодекс украины ۲۰۱۳рабочая виза в польшу в харькове ценаgoogle translate into russianобъявления яндекс директдомокомплекты из sip панелейлечение коньюктивита у беременныхвсе туры в турциюпродвинуть сайт за рубежомМультитопливная печка T11national park tanzaniaмедицинская справка для вузасервис рассылок

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.