خوشحالی دلیلی خوب برای راهاندازی یک کمپین Multi Channel
خوشحالی یکی از حسهایی است که برای همه خوشآیند بوده و همه دوست دارند خوشحال بوده و دیگران را خوشحال کنند. کوکاکولا هم از این قانون ثابت در مورد این حس بینظیر برای کمپین سال نو ۲۰۱۵ خود استفاده کرد و توانست کمپین Multi Channel متفاوتی راهاندازی کند که شاید هم در دنیای دیجیتال چندان به خود کوکاکولا مربوط نمیشد.
این کمپین با یک آگهی تبلیغاتی شروع شد که در آن نشان میداد افراد در حال خوشحال کردن هم هستند و یکی از زیباترین صحنههای این تبلیغ دختربچهای بود که به مادرش نقاشیای هدیه میداد. تمام موضوع همین بود؛ کوکاکولا قصد داشت تا مخاطبانش کاری ساده، زیبا و خوشحال کننده انجام دهند و سبب افزایش شادی شوند.
ولی در ادامه کوکاکولا تصمیم گرفت از شعار MakeSomeoneHappy در تبلیغات دیجیتال خود بهره برده و مخاطبانش را تشویق کنند تا با هشتگ همین عبارت لحاظات شاد خود را به اشتراک بگذارند تا خوشحالیشان توسط همه مردم جهان دیده شود.
خود کوکاکولا هم برای شادی مخاطبانش تلاش کرد و تصمیم گرفت ۷۵ هزار دلار برای خرید اسباببازی به خیریه تاتس (برای کودکان بیسرپرست) کمک کند. البته میزان زیادی از این هزینه صرف تولید تریلیهای اسباببازی جذابی شد که برای کریسمس طراحی شده بودند.
درست است که چنین کمپینهایی هزینهبر هستند، ولی کاملا روی مشریان آینده این برند تاثیر مثبت گذاشته و سبب میشود که یک خاطره خوب از کوکاکولا در ذهن همه نقش ببندد.
نظرات بسته شده است.