ری برندینگ ظریف ایران
طی این مدت حاشیههای فراوانی به محبوبیت این برند کمک کرد و جامعه جهانی را به تحسین واداشت. از انتشار عکسهایی که جان کری دستش را ابتدا برای دست دادن با ظریف دراز کرده بود تا تصاویر نشستن ریلکس، غیررسمی و بیدغدغهاش روی صندلی هنگام مذاکراتش. از استفاده هوشمندانهاش از رسانههای مستند و به روز اجتماعیِ حتی فیلتر در ایران مثل فیسبوک و توییتر برای برقراری ارتباط بیواسطه با دنیا و نشان دادن عزمش برای دستیابی به اهدافش تا گوشزد کردن بسیاری از قوانین داخلی سنای آمریکا به برخی سناتورهای آمریکایی.
نظرات بسته شده است.