فناوري مدرني در صنعت تبليغات و بازاريابي؛حضوري زنده و فعال در دنيايي به نام واقعيت افزوده
واقعيت افزوده به صاحبان كالا و شركت هاي تبليغاتي امكان ميدهد تا بتوانند تلفيقي هنرمندانه و در عين حال تكنيكي از تصاوير سه بعدي را بر روي تلفن هاي هوشمند و تبلت ها و حتي كيوسك هاي شهري در قالب اطلاعات چند رسانه اي به مخاطبان خود ارائه كنند كه در عمل به بهبود اثر بخشي فرايندهاي بازاريابي آنها منجر خواهد شد.
مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
Prr.ir | کاوشگران روابط عمومی
نظرات بسته شده است.