شش ترفند استراتژی محتوا برای سال ۲۰۱۵
بازاریابی محتوا یک جز ضروری در تعامل با خریداران، رسانههای اجتماعی و بازاریابی آنلاین است، در واقع روز به روز قدرت محتوا در حال افزایش است. استراتژی محتوای شما برای سال ۲۰۱۵ چیست؟ در ادامه شش نکتهی بسیار مهم در مورد استراتژی محتوا آورده شده است که حتما باید آنها را رعایت کنید.
۱) شناخت خریداران
خریداران شما چه کسانی هستند؟ مخاطبان شما کیستند؟ خریداران کسانی هستند که شما میخواهید با آنها تعامل داشته باشید، بنابراین محتوای شما باید شامل اهداف شرکت، علایق در بازار، مشکلات روزمره، عادات خرید و حتی سرگرمی باشد. به منظور ایجاد محتوایی که واقعا موثر باشد شما نیاز دارید که جمعیتی از خریداران خود را خوب درک کنید.
آنها چه کسانی هستند؟
الگوهای رفتاری آنها چیست؟
اهداف حرفهای آنها چیست؟
خریداران شما چه مقدار در کسبوکار خود حرفهای و قدرتمند هستند؟
مخاطبان خود را شناسایی کنید و سپس مطالبتان را برای مخاطبان ایدهآل خود طراحی کنید، این کار منجر به اشتراکگذاری بیشتر مطالب شما و یافتن مشتریان جدید میشود.
۲) گسترش بسترهای محتوایی
اگر شما فکر میکنید وبلاگنویسی برای ایجاد محتوا کافی است، در محیط غنی بازاریابی کنونی قادر به رقابت نخواهید بود. وبلاگنویسی یک جزء کوچک از مجموعه محتوای قوی است. در سال ۲۰۱۵ برندگان محتوا کسانی خواهند بود که مجموعه محتوایی خود را به خوبی گسترش داده باشند.
وبلاگها
پادکستها
خبرنامه ایمیل
پستهای رسانههای اجتماعی به موقع
محتوای بصری
وبینارها
ویدئو
کتابهای الکترونیکی
ارائههای زنده
مقالات سفید
صفحات فرود استراتژیک
به محتوا به عنوان یک پالت رنگ با رنگهای متنوع نگاه کنید که همهی رنگها برای یک کشیدن تصویر زیبا از برندتان ضروری است.
3) محتوای موبایل
همانطور که تعداد گوشیهای هوشمند و تبلتها روز به روز افزایش مییابد، نیاز به محتوا برای تلفن همراه نیز در حال افزایش است. آیا شما و مشتریانتان تقریبا برای همه چیز از دستگاههای تلفن همراه استفاده میکنید؟ البته که آنها این کار را انجام میدهند، چرا شما این کار را نکنید؟ وبسایت خود را برای تلفنهای همراه بهینهسازی کنید تا باعث ایجاد یک تجربهی کاربری مثبت شود.
4) محتوای بصری
محتوای بصری امروزه بخش بزرگی از استراتژیهای بازاریابی آنلاین را تشکیل میدهد. مردم تعامل بصری میخواهند و به تعاملات بصری اعتماد دارند. اگر استراتژی محتوای ۲۰۱۵ شما عاری از فیلمها و عناصر بصری است، روی آن تجدید نظر کنید.محتوای بصری بسیار مهم است، به ویژه هنگامی که در تلاش برای تعامل با بینندگان تلفن همراه هستید.
با خلاقیت در اینفوگرافیکها، الگوهای رفتاری، نمودارها، چارتها و حتی کارتونها داستان برند خود را بگویید و مشتریان وفادار برای برند به دست آورید. آیا هنوز هم از پینترست استفاده نمیکنید؟ غفلت از محتوای بصری در بازاریابی را توقف کنید.
5) بهینهسازی محتوای وبسایت
محتوای شما باید برای موتورهای جستجو بهینهسازی(seo) شود تا به طور کامل به عنوان یک ابزار بازاریابی برای جذب مشتریان جدید باشد. اگر وبسایت شما بهینهسازی نشده است چگونه مشتریان بالقوه شما را پیدا خواهند کرد؟ کسانی که جستجو انجام میدهند همان خریداران هستند که به دنبال شما هستند. اگر شما از تاکتیکهای موثر seo استفاده کنید، رتبهی بهتری را از موتورهای جستجو دریافت خواهید کرد بنابراین شانس بسیار خوبی برای جذب مشتریان بالقوه خواهید داشت.
اگر وبسایت شما مجهز به سئو، CTA (درخواست انجام فعالیت، هر لینک و یا دکمهای که بازدیدکنندگان را به انجام کاری در وبسایت شما تشویق کند) باشد و محتوایی برای تعامل با خریداران داشته باشد کار خود را به درستی انجام میدهد اما در غیر اینصورت بهترین تکنیکهای سئو و CTA را جستجو کنید و تنظیمات لازم را انجام دهید تا وبسایت خود را برای جذب مشتری آماده کنید.
6) محتوای درونی
بدون شک اسم بازاریابی درونی را شنیدهاید، آیا میدانید به چه معناست؟ بازاریابی درونی شامل چهار مرحله است که عبارتند از جذب بازدیدکننده، جمعآوری اطلاعات بازدیدکننده برای برگرداندن وی به وبسایت، تبدیل بازدیدکننده به مشتری و تشویق برای خرید بیشتر. به عبارت دیگر بازاریابی بینالمللی توسعهی محتوای مشتری محور و اعمال نفوذ برای تولید نتیجه (مشتریان جدید) است.
به گزارش هاباسپات محتوای درونی بهترین شیوهی درک و تحقیق در مورد خریداران است که شامل سه مرحله آگاهی، در نظر گرفتن و تصمیم است.هسته اصلی استراتژی محتوای خود را در سال ۲۰۱۵ محتوای درونی انتخاب کنید و محتوای عالی خود را از طریق وبسایت و رسانههای اجتماعی در اختیار خریداران قرار دهید و ببینید خریداران چه واکنشی به شما نشان خواهند داد.
نوشته شش ترفند استراتژی محتوا برای سال ۲۰۱۵ اولین بار در مشاوره بازاریابی و آموزش بازاریابی ، تبلیغات و فروش پدیدار شد.
مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
مشاوره بازاریابی و آموزش بازاریابی ، تبلیغات و فروش
نظرات بسته شده است.