کنفرانس Design Bloggers
یکی از بهترین کنفرانسهای سال ۲۰۱۴ مربوط به طراحان وبلاگنویس بود که ماه مارس سال ۲۰۱۴ در شهر آتلانتا ایالت جورجیا آمریکا برگزار شد. اگرچه سخنرانان این رویداد از طراحان بیزنس بودند اما نکات و ترفندها برای تمام وبلاگنویسان مطرح شد.
کنفرانس Design Bloggers :
این رویداد شامل ۳۵۰ شرکتکننده از ۲۹ کشور دنیا بود و سال ۲۰۱۴ دومین سال برگزاری این رویداد محسوب میشد. سخنرانان افرادی مثل کندیس اولسون، تیموتی کوریگان، جفری آلن مارکس، سوزانا سالک، جنیفر بولس، سوزان کاسلر و بسیاری دیگر بودند که در مورد مدیریت محتوا، بازاریابی، برندینگ، رسانههای اجتماعی و غیره صحبت میکردند.
شرکتکنندگان در این رویداد معتقدند این کنفرانس برای شبکهسازی فوقالعاده بود و آنها توانستهاند با طراحان و وبلاگنویسان بسیاری آشنا شوند. آنها میگویند به همان اندازه هم محتوای الهامبخش و آموزنده داشت. چند نکتهی مهم از این کنفرانس در ادامه مطرح میشود.
وبلاگ ما نشانی از عشق ما به کارمان است. اگر در این کنفرانس و یا در جاهای دیگر چندین و چندین بار میشنوید که محتوای باکیفیت مهم است و وبلاگهایی موفق هستند که محتوای خوب دارند باید به این ایمان بیاورید.
موضوع دیگری که در سراسر کنفرانس برای موفقیت یک طراح روی آن تاکید میشد این بود که خود را به عنوان یک متخصص بشناسانید و به وسیلهی وبلاگنویسی شما به راحتی شناخته خواهید شد.
تیموتی کوریگان و جفری آلن مارکس از طراحان بااستعداد در این رویداد بودند که داستان درخشانی داشتند. هر دوی آنها احساسات خود را در راه منحصر به فردشان دنبال میکردندو به دنبال سرمایهگذار بودند تا شغل خود را غنیسازی کنند. تیموتی کوریگان در مورد طراحی برند خود صحبت کرد و تجربیات خودش را در تبلیغات و برندینگ مطرح کرد.
بخشی از کنفرانس مربوط به نقش رسانههای اجتماعی و ساختن برندهای لوکس بود که با انرژی بسیار توما کلارک هینز یک ارائهی بینظیر بود.
در قسمت بعدی رابرت نئو در مورد سئو صحبت کرد. او گفت استفاده از جستجوگرها بسیار مهم است، اما بسیاری از ما نمیدانیم که چگونه از آن به نفع وبلاگ، مشتریان، خوانندگان و غیره استفاده کنیم.
آلیسون ویکتوریا ارائهای در مورد ابزارهای دیجیتال و طراحی حرفهای داشت. وی گفت: حالا که مردم بسیار از اینترنت و فناوری استفاده میکنند، این مهم است که ما از این ابزارها استفاده کنیم و از آنها به نفع خود بهره بگیریم.
بخش زیادی از ارائهها به اهمیت کنتراست (کنتراست در رنگ، بافت و سبک) در طراحی متمرکز بود.
ویندسور اسمیتگفت اگر شما یک طراح هستید؛ باید یک انسانشناس باشید و همیشه مردم را تماشا کنید.
فیسبوک- همهی ما آن را میشناسیم- روی آن تمرکز کنید.
شارلوت ماس یکی از بهترین طراحان آمریکایی گفت: الهامبخش و تحریکآمیز باشید؛ مخصوصا در وبلاگ نویسی. اما من میخواهم خارج از این چهارچوب هم این کار را بکنید و آن را به کل زندگیتان اعمال کنید.
از سخنرانان دیگر باربارا بری بود که وی گفت:
احساسات ما به آموزش نیاز ندارند.
حتی یک نگاه گذرا به زیبایی میتواند به شما انرژی یک روز زندگی همراه با شادی را بدهد.
طراحی چیزی نیست که شما آن را برای دیگران انجام دهید، آن چیزی است که آن را برای خودتان انجام میدهید.
به طور کلی این کنفرانس به همه انرژی داد تا وبلاگنویسی را شروع کنند.
نوشته کنفرانس Design Bloggers اولین بار در مشاوره بازاریابی و آموزش بازاریابی ، تبلیغات و فروش پدیدار شد.
مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
مشاوره بازاریابی و آموزش بازاریابی ، تبلیغات و فروش
نظرات بسته شده است.