استفاده از قانون جاذبه برای راهاندازی کسبوکاری که میخواهید
آیا تا به حال برای شما اتفاق افتاده است؟ شما نشستهاید، در مورد چیزی فکر میکنید و ناخودآگاه ایدهی شگفتانگیزی به ذهنتان میرسد. سپس شما در مورد این ایده و احتمال اینکه آن کسبوکار شما را حفظ خواهد کرد هیجانزده میشوید.
سپس شروع به اجرای طرح میکنید، ایمیلی از یک مشتری بالقوه دریافت میکنید که دقیقا همان چیزی را میخواهد که شما به آن فکر میکنید. این همان قانون جاذبه در کسبوکار است.
قانون جاذبه چیست و چرا شما باید از آن مراقبت کنید؟
قانون جاذبه چیزی است که به خودی خود کشیده شود.
وقتی به شما میگویند پرندگان همسان با هم هستند، در واقع شما دارید در مورد قانون جاذبه صحبت میکنید. هنگامی که شما افرادی را میبینید که اغلب در مورد بیماریها و امراض صحبت میکنند شما در واقع در حال دیدن قانون جاذبه هستید. هنگامیکه شما در حال فکر کردن به کسی هستید و او با شما تماس میگیرد و یا به شما ایمیل میزند شما در حال تجربهی قانون جاذبه هستید.
به عنوان یک انسان، افکار ما در محیط به سرعت منتشر میشوند و از طریق قانون جاذبه، شروع به جذب افکار مشابه، مردم، فرصتها و تجارب میکنیم. همانطور که شما نمیتوانید از قانون گرانش فرار کنید از قانون جاذبه هم نمیتوانید فرار کنید. بنابراین شما میتوانید از آن به نفع خود استفاده کنید.
استفاده از قانون جاذبه در کسبوکار در سه مرحله آسان
1) آنچه را که میخواهید آشکار و معین کنید.
یک مهمانی به راه بیندازید و برخی از دوستانتان را دعوت کنید. با آنها در مورد کسبوکارتان صحبت کنید، چه زمانی شروع میکنید و کی به پایان خواهید رساند. آیا تا به حال فکر کردهاید که چرا هر طرح بازاریابی و هر طرح کسبوکاری یک بیانیه چشمانداز و ماموریت دارد؟ دلیلش قانون جاذبه است.
در مورد نتیجه و هدف اقدامات خود روشن و آشکار باشید. اگر شما در مورد آنچه که میخواهید و آنچه که نمیخواهید کاملا روشن باشید، در اینصورت قانون جذب کار خواهد کرد.تمرکز افکار، احساسات و اعمال دقیقا همان چیزی است که شما میخواهید.
2) اجازه دهید احساسات راهنمای شما باشند.
هنگامی که یک پسر شش ساله با چهرهای غمناک و نگرشی بد وارد مدرسه میشود، مطمئنا او روز خوبی در آنجا نخواهد داشت. قانون جاذبه میگوید چهرهی شاد برابر با روز شادی است. اگر شما با چهرهای شاد به دنبال کاری بروید شما با لبخند باز خواهید گشت، این یک قانون است بروید و آن را امتحان کنید.
اگر نیرو(مانند پرتاب توپ به هوا) راننده قانون گرانش است، احساسات نیز راننده قانون جاذبه هستند. احساسات، افکار و اعتقادات خود را مانند چیزی که شما را به جهان دیگری پرتاب میکنند تصور کنید. اگر شما احساس هیجان، شادی و وخوشحالی در مورد محصولاتی که میفروشید، داشته باشید؛ مشتریان نیز همان را تجربه خواهند کرد.
3) تصمیمگیری خوب در شرایط خاص
مرحلهی آخر سختترین مرحله برای یک کارآفرین است. این مرحله تصمیمگیری در شرایط خاص است. به عنوان مثال وقتی شما یک روز عالی را تجربه میکنید و پس از چند از این احساس شادی یک شکایت از یکی از مشتریانتان دریافت میکنید، احساس خوشحالی شما به عصبانیت تبدیل خواهد شد. بنابراین در چنین شرایطی ممکن است پاسخ شما استدلالی و یا دفاعی باشد. اما اگر شما مطمئن باشید که شما کسبوکار مفیدی دارید و شکایت مشتری به مانند یک درخواست کمک از شما است بهتر پاسخگو خواهید بود.
نوشته استفاده از قانون جاذبه برای راهاندازی کسبوکاری که میخواهید اولین بار در مشاوره بازاریابی و آموزش بازاریابی ، تبلیغات و فروش پدیدار شد.
مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
مشاوره بازاریابی و آموزش بازاریابی ، تبلیغات و فروش
نظرات بسته شده است.