نگاهي به تبليغات محيطي بانك گردشگري / تبليغات متفاوت با شعارهاي دوپهلو
اين كارشناس درباره درست يا غلط بودن استفاده از شعارهاي تبليغاتي دوپهلو در آگهي ها مي گويد : استفاده از شعارهاي تبليغاتي كوتاه و دو پهلو به تبليغات اين بانك كمك كرده است ؛ شيوه اي كه برخي از كارشناسان اين حوزه با آن مخالف هستند. برخي از كارشناسان اين حوزه اعتقاد دارند كه مخاطب ، اين گونه پيام ها را نمي فهمد. به نظر به اينطور نيست، ما نبايد مخاطب را كم سواد يا بي سواد تلقي كنيم.
مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
Prr.ir | کاوشگران روابط عمومی
نظرات بسته شده است.