Take a fresh look at your lifestyle.

رپرتاژ خبری: نیسان جوک پلاتینیوم را با تسهیلات ویژه بخرید!

رپرتاژ خبری: نیسان جوک پلاتینیوم را با تسهیلات ویژه بخرید!

شرکت جهان نوین آریا، نماینده رسمی نیسان ژاپن در ایران، مدل جوک پلاتینیوم را با شرایط ویژه و موعد تحویل سی‌روزه به فروش می‌رساند.

در این طرح تیپ پلاتینیوم (پایه) نیسان جوک با تسهیلات ۶۰ میلیون تومانی و بیمه بدنه رایگان به‌عنوان هدیه ویژه در دسترس خریداران است. علاقه‌مندان می‌‌توانند با دو پرداخت ۴۴ میلیون تومانی، یکی در زمان ثبت‌نام و دیگری به‌صورت چک سی‌روزه و دوره بازپرداخت ۱۲ ماهه از این تسهیلات بهره‌مند گردند.

رپرتاژ خبری

نیسان جوک پلاتینیوم زیر پوست خود از یک پیشرانه ۴ سیلندر ۱٫۶ لیتری تنفس طبیعی با حداکثر قدرت ۱۱۷ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور بر دقیقه و بیشینه گشتاور ۱۵۸ نیوتن‌متر در ۴۰۰۰ دور بر دقیقه استفاده می‌کند و به امکاناتی نظیر سامانه دید ۳۶۰ درجه خودرو از بالا، شش عدد کیسه هوا (راننده و سرنشین جلو، جانبی سرنشینان جلو، پرده‌ای ردیف جلو و عقب)، سقف پانوراما، چراغ روشنایی در روز LED، حسگر نور و باران، آینه‌های جانبی جمع‌ شونده برقی، چراغ جلوی خودکار، گرم‌کن صندلی‌های جلو و … تجهیز شده است.

رپرتاژ آگهی
خریداران محترم می‌توانند برای اطلاع از مشخصات کامل خودرو و شرایط فروش به شعب و نمایندگی‌های فروش جهان نوین آریا در سراسر کشور یا پایگاه اینترنتی این شرکت به نشانی www.jna-nissan.irمراجعه کنند و یا با شماره تلفن ۸۹۰۹۹ تماس حاصل فرمایند.

رپرتاژ خبری

نظرات بسته شده است.