Take a fresh look at your lifestyle.

نمایشگاه نوآوری و تکنولوژی Inotex ، هفته آینده برگزار می‌شود

نمایشگاه نوآوری و تکنولوژی Inotex که در گذشته ۵ بار دایر شده، در خرداد سال جاری برای ششمین بار برگزار خواهد شد. این نمایشگاه با هدف نمایش آخرین پیشرفت‌های صنعتی، پژوهش‌های علمی و ایده‌های اقتصادی – تکنولوژیکی نیز برگزار می‌گردد. Inotex این فرصت را فراهم ساخته تا کسب‌وکارها بتوانند با کمپانی‌های داخلی و خارجی ارتباط برقرار کنند و به همین دلیل برای کسب‌وکارهای B2B بسیار مفید تلقی می‌گردد.

سالیانه در این نمایشگاه، کسب‌وکارهای بسیاری از داخل و خارج ایران شرکت می‌کنند که امسال آژانس تبلیغات آنلاین ای‌نتورک هم یکی از کسب‌وکارهایی است که در این رویداد حضور دارد.

در روزهای اول و دوم این نمایشگاه، نشست شبکه‌سازی نوآوری برگزار خواهد شد که در آن روی مواردی چون نوآوری و مدلهای کسب و کار برهم زننده، روش‌ های نوین در تامین مالی نوآوری‌ های فناورانه، فناوری و نوآوری در خدمت هوشمندی پزشکی، تجاری‌ سازی صنایع فرهنگی با رویکرد شبکه‌ای، توسعه زیست‌بوم اینترنت اشیا در ایران (IOT): چالش‌ها و فرصت‌ها و شهرهای آینده: هوشمند و پایدار نیز تمرکز می‌شود.

نمایشگاه Inotex 2017 در روز سه‌شنبه هفته آینده، مورخ ۲ خرداد ۱۳۹۶ افتتاح خواهد شد و تا روز جمعه مورخ ۵ خرداد ۱۳۹۶ ادامه دارد. محل برگزاری این نمایشگاه، سالن ۴۴ (خلیج فارس) واقع در نمایشگاه بین‌المللی تهران است.

برای بازدید از نمایشگاه Inotex 2017 می‌توانید در ساعات ۹ صبح الی ۶ عصر به سالن خلیج فارس نمایشگاه بین‌المللی تهران مراجعه کنید.

نظرات بسته شده است.