Take a fresh look at your lifestyle.

مسعود محمدی: رشد کسب و کارها نیازمند یادگیری دانش روز

مسعود محمدی، مدرس دوره یکساله بازاریابی معتقد است که با توجه به تغییر و تحولات اقتصادی در سطح داخلی و خارجی، مدیران کسب و کارها برای تداوم ،رشد و دستیابی به سود در کار، چاره ای جز بروزرسانی دانش خود ندارند.

شناسایی و درک این ضرورت باعث گردید تا دوره یکساله بازاریابی شکل بگیرد. ممکن است شما هم جزو افرادی باشید که نسبت به حمایت و پشتیبانی از کسب و کار با کمک دانش و روش های کاربردی علمی باور دارید.قبل از هر اقدامی لازم است بدانید که اگر اهل مطالعه و انجام تمرینات عملی برای آموخته های نباشید، حضور در هر کلاس و دوره ای نمی تواند راهگشای شما باشد و در پایان اتفاقا فردی شاکی و گلایه مند خواهید بود.

با توجه نکته مذکور و به منظور افزایش سطح رضایت دانشجویان حاضر در کلاس ، از بین ثبت نام کنندگان مصاحبه افرادی پذیرفته شد که جزو یکی از این چهار گروه بودند. صاحبان و مدیران ارشد و میانی کسب و کارهای کوچک یا بزرگ، افرادی با انگیزه  راه اندازی کسب و کار جدید، مدیران ارشد میانی و مشاوران بازاریابی، برند، تبلیغات و فروش، دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته های بازاریابی ،کارآفرینی و MBA  مخاطبان این دوره یکساله هستند.

یکی از محاسن این آموزش یکساله، طراحی ۲۴ ساعت دوره رشد و توسعه مهارت های فردی در قالب کارگاه های مدیریت ذهن، تندخوانی، مدیرموفق و آموزش نقشه ذهنی (Mind Map)  است.

دوره یکساله از بهمن ۹۵ آغاز و بعد از ۲۲۴ ساعت آموزش در مدت ۴۸ هفته  در بهمن ۹۶ به پایان خواهد رسید.

در مدت ۳۶ ساعت سپری شده از دوره یکساله بازاریابی حرفه ای، دانشجویان علاوه بر انجام تمرینات عملی مربوط به برای رشد مهارت فردی، مارکتینگ پلن کسب و کار خود را به عنوان تمرین عملی کلاس در حضور استاد مورد بررسی قرار داده و با نقاط قوت و ضعف کسب و کار خود آشنا شدند.

آشنایی با مدیریت استراتژیک برند سرفصل جدیدی است که دانشجویان آموزش آن به مدت ۸ جلسه ( ۳۲ ساعت ) آغاز کرده اند و در ادامه کسب و کار خود را با آموزه های جدید مورد نقد و بررسی قرار خواهند داد.

 

 

نظرات بسته شده است.