Take a fresh look at your lifestyle.

رپرتاژ خبری: اِم‌وی‌اِم X22، نیاز امروز بازار ایران!

رپرتاژ خبری: اِم‌وی‌اِم X22، نیاز امروز بازار ایران!

این روزها بازار خودروی ایران شاهد تغییرات بسیار سریعی است که خواستگاه اصلی آن را می‌توان جامعه بزرگ مصرف‌کنندگان دانست. تقاضای بازار در کلاس‌های مختلف روزبه‌روز افزایش می‌یابد و همین موضوع باعث شده تا فعالان این عرصه اعم از خودروسازان یا واردکنندگان رقابت شدیدی را با یکدیگر آغاز کنند!

شرکت مدیران خودرو آذرماه سال گذشته (۹۵) جدیدترین محصول خود را با نام اِم‌وی‌اِم X22 و با هدف‌گیری جامعه جوانان به بازار کشور معرفی کرد. کراس‌اووری که با تکیه بر نمای ظاهری متناسب و زیبا، دانش مهندسی و فناوری روز توانسته به‌عنوان یک یک خودروی موفق شناخته شود.

رپورتاژ خبری

X22 پیش از ورود به بازار بیش از ۲۰۰ آزمایش مختلف شامل سرعت، سرما، نفوذ آب، افزایش دمای غیرعادی مجموعه فنی و کوهستان و مناطق مرتفع را پشت سر گذاشته که نتیجه آن دریافت فراتر از یکصد گواهینامه و تأییده مختلف در زمینه ایمنی و کیفیت بوده است.

رپورتاژ خبری

قلب ۱٫۵ لیتری ۱۶ سوپاپه این چینی جوان با استاندارد یورو ۵ پلاس مطابقت کامل دارد و از فناوری زمان‌بندی متغیر سوپاپ‌ها سود می‌برد. بیشینه قدرت و گشتاور این بلوک تنفس طبیعی به ترتیب برابر با ۱۰۵ اسب بخار و ۱۳۵ نیوتن‌متر می‌باشد که از طریق جعبه‌دنده ۴ سرعته خودکار یا ۵ سرعته دستی به چرخ‌های جلو می‌رود و می‌تواند خودرو را تا سقف سرعت ۱۷۵ کیلومتر بر ساعت پیش ببرد. از طرفی وجود حالت رانندگی اقتصادی (Eco Mode) این امکان را فراهم می‌سازد تا (در مدل خودکار) مصرف سوخت را در مسیرهای پرتردد شهری کاهش داده و نهایتاً در سیکل ترکیبی به عدد متوسط ۶٫۱ لیتر دست پیدا کنید.

رپرتاژ خبری

کابین X22 به لطف طراحی مدرن‌تر، کیفیت ساخت مناسب و امکاناتی نظیر سانروف دو حالته، صندلی‌های چرمی و صفحه‌نمایش ۸ اینچی لمسی داشبورد با کاربری چندمنظوره و پشتیبانی از تلفن همراه هوشمند فضای دل‌نشین و قابل‌قبولی دارد. کروز کنترل، دکمه‌های کنترلی مختلف روی غربیلک فرمان و رینگ‌های ۱۶ اینچی ده پره اسپرت هم برخی دیگر از تجهیزات آن را تشکیل می‌دهند. از طرفی نباید فاصله ۱۸۶ میلی‌متری کف خودرو تا سطح زمین را فراموش کرد، چراکه در مسیرهای غیر هم‌سطح و خارج شهری شدیداً به کمکتان خواهد آمد.

رپرتاژ خبری

در بحث ایمنی به‌منظور حصول بالاترین میزان محافظت از سرنشینان، تمامی اقدامات لازم برای دریافت ۵ ستاره ایمنی انجام شده که ازجمله آن می‌توان تعبیه ترمزهای دیسکی، سامانه ترمز ضد قفل (ABS)، سامانه توزیع الکترونیکی نیروی ترمز (EBD) و دو عدد کیسه هوا برای سرنشینان جلو را نام برد. همچنین در جهت افزایش ضریب ایمنی خودرو در تصادفات، داخل درب‌ها از میله‌های فولادی مقاوم استفاده شده است.

 

رپرتاژ آگهی

اِم‌وی‌اِم X22 با طراحی جذاب و جوان‌پسند و نیز برخورداری از امکانات رفاهی مناسب و کیفیت ساخت بالا می‌تواند انتخاب کسانی باشد که به دنبال یک خودروی مناسب و باکیفیت هستند. این محصول هم‌اکنون با دو جعبه‌دنده دستی (MT) و خودکار (AT) و در قالب دو تیپ پایه و اسپرت به‌صورت پیش‌فروش و با سود مشارکت ۲۲ درصد در دسترس خریداران است. علاقه‌مندان می‌توانند جهت اطلاع کامل از قیمت و شرایط فروش به نمایندگی‌های مدیران خودرو در سراسر کشور یا پایگاه اینترنتی این شرکت به نشانیwww.mvmco.ir مراجعه فرمایند.

رپورتاژ خبری

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.