Take a fresh look at your lifestyle.

برندسازی در رونق اقتصادی آستارا چه نقشی داشته است؟

برندسازی در رونق اقتصادی آستارا چه نقشی داشته است؟

 

فرماندار آستارا در بازدید از کارگاه‌های تولید صنایع دستی آستارا در روستای عنبران افزود: این برندسازی نقش مهمی در هویت یابی صنایع دستی آستارا و کمک به توسعه فرهنگ کسب و کار و رونق اقتصادی منطقه دارد.

به گزارش ایلنا از آستارا، یونس رنجکش در بازدید از کارگاه های تولید صنایع دستی شهرستان مرزی بندر آستارا در روستای عنبران افزود:تولیدات  متنوع و با کیفیتی امروز در آستارا تولید می‌شود که به دلیل شخصی بودن مکان تولید،  برند آن نمی‌تواند مورد ارزیابی قرار گرفته و مشتریان هم  نمی‌دانند این تولیدات مختص کجاست.

وی اضافه کرد: سرمایه گذاران در بخش صنایع دستی می بایست با اجرای برنامه های آموزشی و توجه به روش های نوین بازاریابی زمینه های حضور بیشتر در بازار های داخلی و خارجی را فراهم کنند.

برندسازی در رونق اقتصادی آستارا چه نقشی داشته است؟

وی ادامه داد: مسئولان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری باید تمهیدات لازم را در زمینه آشنایی سرمایه گذاران وصاحبان حرفه در این زمینه در خصوص چگونگی ورود به بازارهای نیاز و دست یابی به هویت صنایع دستی منطقه را فراهم کنند.

 فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: این شهرستان دارای قابلیت‌های بسیاری در عرضه صنایع دستی است که می تواند بازارهای منطقه را تحت تاثیر قرار دهد.

وی اضافه کرد: انتخاب روستای عنبران آستارا به عنوان دهکده صنایع دستی نقش مهمی در توسعه کارآفرینی و ایجاد اشتغال در زمینه صنایع دستی و رفع بیکاری در منطقه دارد که باید ازاین فرصت استفاده کرد.

رنجکش ادامه داد: سالانه میلیون ها تومان توسط صنعت گران صنایع دستی در این روستا محصولات صنایع دستی تولید می شود که سرمایه گذاری بر روی برند سازی آن می تواند تحولات خوبی در آستارا ایجاد کند.

در این بازدید فرماندار آستارا از کارگاه های گلیم بافی ، تولید سفال و صنایع چوب بازدید و در خصوص رفع مشکلات صنعت گران نیز دستورات را صادر کرد.

منبع: ایلنا

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.