Take a fresh look at your lifestyle.

کتاب جامع آداب معاشرت در محیط کار

 

«کتاب جامع آداب معاشرت در محیط کار» نوشته پیتر پست و همکاران با ترجمه مریم تقدیسی توسط انتشارات پندار تابان روانه بازار کتاب شد. این کتاب اثر دیگری از موسسه امیلی پست است که بیش از پنج نسل در زمینه آداب اجتماعی و ارتقای مهارت های فردی فعالیت می کند.

نویسندگان این اثر، مهم ترین دغدغه ای را که به آن پاسخ داده اند بی ادبی در محیط کار می دانند. در دنیای امروز که بیشتر ساعات روزانه ما در محیط کار می گذرد، آگاهی و عمل مبتنی بر آداب اجتماعی تاثیر به سزایی در جایگاه و منزلت اجتماعی ما خواهد داشت. چنانچه به دنبال بهبود روابط اجتماعی مان باشیم یا بخواهیم در محیط کار ارتقا یابیم، بی تردید بدون رعایت نزاکت و اصول روابط اجتماعی موفق نخواهیم بود.

این کتاب به ما می گوید که چگونه از مهارت های فردی برای موفقیت حرفه ای استفاده کنیم. در مصاحبه کاری چگونه ظاهر شویم، همچنین می توانیم با مطالعه آن روابط مان با همکاران و مدیران مان را سامان دهیم، به ما نشان می دهد که برای موفقیت در جلسات کاری باید چگونه عمل کنیم، در شبکه های اجتماعی چگونه ظاهر شویم، چه ملاحظاتی را باید برای شرکت در نمایشگاه ها و سمینارها رعایت کنیم و بسیاری پرسش ها و باید و نباید های دیگر که عمل کردن به آنها منجر به حضور موفقیت آمیز ما در محیط کار خواهد شد.

کتاب جامع «آداب معاشرت» کتابی است که با هدف پاسخ دادن به این سوالات نوشته شده است، با هدف ایجاد و افزایش اعتماد به نفس در مخاطبانش. نویسندگان سعی دارند نه تنها ما را به فردی بهتر، با اعتماد به نفس تر و دلنشین تر تبدیل کنند، بلکه باعث ایجاد روابطی پایدارتر و ثمربخش تر با همکاران مان شوند. یکی دیگر از نکات حائز اهمیت کتاب به روز بودن موضوعات آن است. این کتاب در شش بخش و ۴۲۳ صفحه منتشر شده است.

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.