Take a fresh look at your lifestyle.

تعداد کاربران اینستاگرام از مرز ۷۰۰ میلیون نفر گذشت

شبکه اجتماعی اینستاگرام اعلام کرد که تعداد کاربرانش در چهار ماه گذشته سال ۲۰۱۷ به ۱۰۰ میلیون نفر افزایش یافته و در کل به بیش از ۷۰۰ میلیون نفر رسیده است.

بی‌شک یکی از عوامل اصلی در افزایش تعداد کاربران اینستاگرام افزودن ابزارها و ویژگی‌های جدید این سرویس، همانند Stories، Live Video و پیام‌های قابل حذف در دایرکت است.

طبق آمارهایی غیررسمی و با توجه به آمارهای کشورهای منطقه به‌نظر می‌رسد تعداد کاربران ایرانی اینستاگرام در حدود ۲۵ تا ۳۰ میلیون نفر باشد.

اینستاگرام که زیر نظر شبکه اجتماعی فیسبوک فعالیت می‌کند توانسته است در سیستم‌های اجتماعی اشتراک گذاری عکس و فیلم گوی رقابت را از رقبا بگیرد. این یکی از موفق‌ترین خرید‌های اینستاگرام در طول سال‌های اخیر است.

فیسبوک در سال ۲۰۱۲ اینستاگرام را در حالی که تنها ۱۳ کارمند داشت و تعداد کاربران آن نزدیک به ۳۰ میلیون نفر بود، با پرداخت یک میلیارد دلار تصاحب کرد.

مارک زاکربرگ، مدیرعامل و بنیان‌گذار فیسبوک، پس از تصاحب اینستاگرام به این نکته اشاره کرده بود که تصاحب اینستاگرام با این تعداد کاربر، موفقیت بزرگی برای این شبکه اجتماعی بوده است؛ چراکه فیسبوک تا آن زمان سرویسی با این حجم تصاحب نکرده بود.

اینستاگرام حاصل تلاش دو تن از فارغ‌التحصیلان دانشگاه استنفورد با نام‌های کوین سیستروم و مایک کریگر است. بر اساس آخرین برآوردهای صورت گرفته، ارزش اینستاگرام به بیش از ۳۵ میلیارد دلار رسیده است.

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.