Take a fresh look at your lifestyle.

لوگوهای نامتعارفی که موفق بوده اند

لوگو ها همه جا هستند. به خاطر این ازدیاد تنها بعضی از لوگوها به چشم می آیند و معمولا لوگو های منحصربه فرد بیشتر به یاد می مانند. بعضی اوقات برای منحصربه فرد بودن باید نامتعارف بود. در این مطلب ۲۰ لوگوی غریب و دوست داشتنی را که موفق بوده اند بررسی می کنیم.

***

Cattleyard

لوگوی دیگری که اسمش با ایده و موضوعش هماهنگی دارد مربوط به این برند است. به عنوان یک شرکت فعال در صنعت موسیقی در این لوگو با استفاده از تصاویر مختلف سازها را می سازد و در عین حال به دلیل اسم این برند (cattleyard) که به معنی گاوداری است فرم تصویرش را به شکل یگ گاو درآورده است.

***

curious

اسم این برند، واژه curious به معنی کنجکاو، معمولا پرسش و جست وجو برای درک معانی را به همراه دارد و این نکته با هوشمندی در لوگوی این شرکت که توسط action designer طراحی شده، به کار رفته است. استفاده از علامت سوال این هماهنگی مفهومی را می رساند و بعد دیگر،  زیبایی این لوگو به خاطر استفاده از حرف c و جایگزین کردن این حرف برای علامت سوال است.

***

cafeclick


لوگوی cafeclickاز نشانگر موس که از شناخته ترین اجزای دنیای اینترنت است استفاده و آن را جایگزین بخار یک لیوان قهوه کرده است. این ترکیب هوشمندانه با توجه به وجود واژه click در اسم این برند منجر به خلق یک لوگوی عالی برای این کافه اینترنتی شده است.

***

I love NY

طرح ساده اما آشنای «نیویورک را دوست دارم» برای ترویج صنعت گردشگری در این شهر استفاده شد. این لوگو ازقلب قرمز بزرگی به عنوان نماد عشق و کلمه نیویورک با استفاده از دو حرف اولش NY استفاده کرده است.

***

Metroplex

استفاده از شکل های سه بعدی در طراحی لوگوی این شرکت که کاری از طراحان (brandberry ) است غنای زیادی به آن بخشیده است. در کنار هم قرار گرفتن تصاویر مکعب شکل دراین لوگو که نمایی از یک ابر شهر را تداعی می کند به خوبی با اسم این شرکت هماهنگی معنایی دارد.

***

Studio Eight symbol to appear
خط های سیال در این لوگو تصویری وهم آور برای بیننده به همراه می آورد که در آن هم حرف s و هم عدد۸ را در این تصویر مشاهده می کند.

***

Upside Down

هوشمندی این لوگو به خاطر اجرای موفق ایده وارونه کردن کلمات که معنی نام این شرکت هم است و در عین حال خوانا بودن آن است.

***

Schizophrenic

Schizophrenicیکی دیگر از برند هایی است که از نماد های آشنایی که با اسمش هماهنگی معنایی دارد استفاده می کند. تصویر این ایموجی که بیانگر شادی و غم در یک زمان است با بیماری شیزوفرنی که باعث ناپایداری خلقی می شود همخوانی دارد و در عین حال ترکیبی ساده و مینیمالیستی را تشکیل می دهد.

***

Zip

سه حرف واژه zip با یکدیگر ترکیب شده و شکلی تقریبا یکدست ساخته است. شکل میانی تصویری از زیپ است که به شکلی هنرمندانه دو حرف z و p در لوگو را در کنار هم نگه می دارد.

***

Time Watch

در این لوگو نشانه هایی از زندگی روزمره آورده شده است که تصویر را غنا می بخشد. علامت که در ساعت های دیجیتال استفاده می شود زیرکانه به جای حرف i استفاده شده که تصویری زیبا خلق کرده است.

***

London Symphony Orchestra

لوگوی ارکستر سمفونیک لندن از خطی سیال استفاده می کند که سه حرف ابتدایی اسم این برند (l، s، o)  را تداعی می کند.

***

Logo Motives

لوگوی این برند که کاری از جف فیشر است تلفیقی تحسین برانگیز از شبیه سازی و بازی با شکل واژه هاست. تغییر دو واژه o و Q باعث شده تصویری یکپارچه از قطار خلق شود و اشکال هندسی بی نقصی که سایر تصاویر این لوگو را شکل داده است، بازی هوشمندانه ای  است، هم آوایی اسم این شرکت با واژه لکوموتیو.

نظرات بسته شده است.