راههایی برای بهبود به اشتراکگذاری ویدئوهای کسبوکار
ساخت یک ویدئو راه بسیار مناسبی برای به نمایش گذاشتن خدمات شما است. اگر مردم ویدئوهای کسبوکار شما را تماشا کنند زمان و تلاشهای شما به نتایج خوبی منجر خواهد شد. اما چگونه میتوانید قدرت به اشتراکگذاری آنلاین خود را افزایش دهید؟
مطالعهی موارد زیر شما را در بهبود به اشتراک گذاری ویدئوهای کسبوکاریتان کمک خواهد کرد.
از سه دوربین و یک ویرایشگر خوب استفاده کنید.
راب فولتن میگوید: درست است که شما میخواهید با عناوین خوب بیننده جذب کنید، اما زاویه متفاوت دوربین و یک ویرایشگر خوب دنیای متفاوتی میسازد. این مورد نشاندهنده تفاوت مابین ویدئوهایی که فقط 30 ثانیه از 3 دقیقه فیلم توسط ببینده تماشا میشود با ویدئوهایی است که به طور کامل مشاهده میشوند.
آموزنده و مفید باشید.
به یاد داشته باشید که بسیاری از افرادی که ویدئوهای شما را به اشتراک میگذارند در تلاش نیستند تا به شما کمک کنند، آنها میخواهند به خودشان کمک کنند. چه چیزی باعث میشود مردم به ویدئوهای شما علاقهمند شوند و آنها را به اشتراک بگذارند؟ اگر ویدئوهای شما آموزنده و مفید باشند و دارای بینش و اطلاعات خوبی باشند به احتمال زیاد مردم علاقهمند خواهند بود تا آن را با دوستانشان به اشتراک بگذارند.
تخصصهای خود را برجسته کنید.
زمانی که شما یک ویدئو در مورد کسبوکارتان تهیه میکنید، به این معنی است که شما یک بازار هدفی دارید و در تلاش هستید تا نظر آنها را جلب کنید. با ارائهی بینش عملی در مورد مسائل و مشکلات مشتریان به احتمال زیاد آنها مطالب شما را با دیگران به اشتراک خواهند گذاشت و بازخوردهای مثبت را گسترش خواهند داد.
ویدئوی کوتاه و مختصر تهیه کنید.
ویدئوهای شما هرگز نباید بیش از چند دقیقه باشند. اگر هدفتان را تنها در مدت زمان کمی مطرح کنید به ویدئوی خود ارزش اضافه کردهاید. اگر نمیتوانید همه چیز را در یک ویدئو پوشش دهید یک مجموعه ویدئو تهیه کنید.
ویدئوی خود را ترویج دهید.
بهترین راه برای ترویج یک ویدئوی کسبوکار به اشتراکگذاری و دریافت دیدگاه در مورد یک ویدئو است. بسیاری از کسبوکارها به حدی در ایجاد محتوا تمرکز کردهاند که ارتقا محتوا را فراموش کردهاند. اگر مردم از وجود ویدئوهای شما آگاه نباشند نمیتوانند آن را به اشتراک بگذارند. خلاقانه عمل کنید. در حین چت در توئیتر ویدئویتان را به اشتراک بگذارید و یا با شرکای تجاریتان، همچنین میتوانید با صراحت در شبکه اجتماعی خود بخواهید که آن را به اشتراک بگذارند.
محتوای جالب تولید کنید.
هیچ جایگزینی برای محتوای عالی وجود ندارد. جاستین گری میگوید یکی از راههایی که ما انجام دادیم استفاده از دادههای متغیر در ویدئوها بود. محتوای خوب ویدئوها مهمترین نقش را در بهبود اشتراکگذاریها دارند.
استفاده از لینکهای به اشتراکگذاری سریع
یوتیوب در حال حاضر برای شما به اشتراک گذاشتن یک ویدئو برای تماشا را آسان کرده است، به عنوان یک بیننده شما هم میتوانید برای یادگیری اطلاعات بیشتر در مورد این ویدئو توضیحاتی بنویسید و آن را به اشتراک بگذارید. استفاده از خدماتی مانند کلیک برای توئیت نیز جهت به اشتراکگذاری بیشتر مفید میباشد.
نوشته راههایی برای بهبود به اشتراکگذاری ویدئوهای کسبوکار اولین بار در مشاوره بازاریابی و آموزش بازاریابی ، تبلیغات و فروش پدیدار شد.
مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
مشاوره بازاریابی و آموزش بازاریابی ، تبلیغات و فروش
نظرات بسته شده است.