Take a fresh look at your lifestyle.

بیش از ۲۰۰ میلیون بازدیدکننده روزانه استوری اینستاگرام !

بخش جدید استوری اینستاگرام هم‌اکنون روزانه بیش از ۲۰۰ میلیون بازدیدکننده دارد و این آمار نشان می‌دهد اینستاگرام در این بخش از اسنپ‌چت پیشی بگیرد.

اینستاگرام در چند وقت اخیر قابلیت‌های مختلفی را به پلتفرم شبکه اجتماعی خود اضافه کرده است. حالا بخش استوری اینستاگرام روزانه توسط بیش از ۲۰۰ میلیون بازدیدکننده، دیده می‌شوند و دست‌یابی به این رکورد باعث شده تا این شبکه اجتماعی بتواند در این زمینه اسنپ‌چت را با آمار روزانه ۱۶۱ میلیون بازدیدکننده روزانه پشت سر بگذارد.

در اکتبر سال ۲۰۱۶ و با معرفی بخش استوری در شبکه اجتماعی اینستاگرام این قابلیت به شدت مورد استقبال کاربران قرار گرفت و در همان ابتدای کار روزانه بیش از ۱۰۰ میلیون نفر از استوری‌های این شبکه‌ اجتماعی بازدید می‌کردند.
instagram story
با توجه به آنچه گفته شد به‌نظر می‌رسد استوری اینستاگرام در بین کاربران محبوبیت بیشتری نسبت به استوری‌های اسنپ‌چت دارد. همچنین اینستاگرام یکسری ابزار خلاقانه معرفی کرده که با استفاده از آن‌ها می‌توان استیکرهای مختلف را روی ویدیوها قرار داد و همچنین استیکرهای سلفی مخصوص به خود را ایجاد کرد.

تنها قابلیتی که در حاضر در اسنپ‌چت وجود دارد و اینستاگرام هنوز آن را اضافه نکرده، فیلترهای مخصوص سلفی‌های سه‌بعدی واقعیت افزوده است. لارم به ذکر است که شرکت مالک اینستاگرام یعنی فیسبوک از مدتی قبل در حال کار روی این ویژگی است و بنابراین فقط باید منتظر باشیم تا ببینیم این قابلیت جدید چه زمانی به اینستاگرام اضافه خواهد شد.

نظرات بسته شده است.