Take a fresh look at your lifestyle.

کدام برندهای شکلاتی در جان محبوب هستند؟

کدام برندهای شکلاتی در جان محبوب هستند؟

 

معمولا شکلات و طعم آن در مفهوم کلاسیک یکی از پرطرفدارترین های جهان است. کمتر کسی را می توان سراغ گفت که کاملا ضد شکلات باشد! هر چند برخی ترکیب ها، مواد اولیه نامرغوب و همچنین قیمت بالا موجب شده تا گروهی اساسا قید مصرف آنرا بزنند؛ اما به هرترتیب نام شکلات تداعی کننده یک حس خوب، خاطره ای خوشمزه و محبت میان افراد است.

 

با این توضیحات وارد ماجراجویی خوشمزه امروز می شویم تا با محبوب ترین برندهای شکلاتی جهان بیشتر آشنا شویم، با ما همراه باشید:

  1. کیت کت

kitkat
kitkat

یکی از مطرح ترین شکلات های دنیا توسط کمپانی نستله و با برند “کیت کت” روانه بازار می شود. محبوبیت این برند آنچنان جهانی و فراگیر است که مشابه آن با نام های هم آهنگ در کشورهای دیگر نیز تولید می شود تا به نوعی از شهرت برند اصلی برای فروش استفاده کرده باشند!

گفتنی است کیت کت یکی از قدیمی ترین های بازار جهاین شکلات نیز محسوب می شود زیرا از سال ۱۹۳۵ تا کنون روی خط تولید قرار دارد.

 

  1. لیندت اند اشپرونگلی

Lindt & Sprüngli
Lindt & Sprüngli

قطعا این شرکت صنایع غذایی سوئیسی و محصولات آن نیازی به معرفی ندارند. شکلات هایی که با برند لینت روانه بازار می شوند یکی از بهترین های بازار جهانی شکلات هستن. سابقه لینت به سال ۱۸۴۵ و دهکده ای نزدیک به زوریخ باز می گردد. لینت هم اکنون در کشورهای مطرح اروپایی مانند آلمانف فرانسه، اتریش و ایتالیا روی خط تولید قرار دارد. این برند همچنین خطوط تولیدی در کشور آمریکا را نیز در اختیار خود دارد.

 

  1. کدبری

Cadbury
Cadbury

این برند انگلیسی در زمینه تولید انواع شکلات، آدامس، آب نبات و … فعالیت دارد. اما نام کدبری در صنعت شکلات کاملا درخشان است و این برای شرکتی که از سال ۱۸۲۴ میلادی در این بازار حضور دارد مورد عجیبی نیست.

 

  1. تابلرون

Toblerone
Toblerone

این شکلات با شکل متفاوت آن شهرت جهانی دارد. قله هایی شیرین با طعمی اختصاصی از یک برند با سابقه سوئیسی می تواند بهترین انتخاب مشتری باشد. دئودور تابلرون در سال ۱۹۰۸ و در برن سوئیس این کسب و کار را آغاز کرد.

 

  1. مارس

Mars
Mars

این شکلات آمریکایی محوبیتی جهانی دارد. مارس برندی است که سابقه آن به ۱۹۳۲ میلادی باز می گردد و به عنوان یک کسب و کار کاملا خانوادگی(توسط خانواده مارس) همواره مسیر موفقیت را پیموده است.

 

  1. پاتچی(باتشی)

Patchi
Patchi

اینبار طعم خوب شکلات را از کشو لبنان دنبال می کنیم! جائیکه از سال ۱۹۷۴ برندی قابل اعتماد را به بازار جهانی شکلات معرفی کرد. هم اکنون پاتچی یکی از محبوب ترین های شکلات در جهان است.

 

  1. دومینگو گیراردلی

Domingo Ghirardelli
Domingo Ghirardelli

آقای گیراردلی با انکه ساکن سان فرانسیسکو در آمریکا بود اما نام کشور اصلی خود یعنی ایتالیا را در صنعت شکلات زنده کرد. از سال ۱۸۵۲ میلادی نام خانواده گیراردلی در صنعت تولید شکلات مطرح شد و به عنوان یکی از بهترین های این دنیای خوشمزه همواره مطرح بوده است.

 

  1. گلکسی

Galaxy
Galaxy

شکلات های شیری گلکسی طعم شگفت انگیزی دارند که نظیر آنرا نمی توان در سایر برندها سراغ گرفت. این برند و محصولات آن توسط کمپانی مارس تولید و روانه بازار می شود و برای اولین بار در هه ۶۰ میلادی و در کشور انگلیس تولید شد. در سال ۲۰۱۴ برند گلگسی به عنوان دومین شکلات پرفروش در انگلیس معرفی شد. در آن سال رتبه نخست در اختیار کدبری قرار داشت.

 

  1. گیلیان

Guylian
Guylian

گاهی اوقات مشتریان بدنبال بهترین هایی هستند که خاصیت متفاوت بودن را نیز همراه خود داشته باشند؛ در این صورت نتیجه جستجوی آنها در بازار شگلات قطعا به “گیلیان” می رسد. این خوشمزه بلژیکی از سال ۱۹۵۸ با طعم متفاوت خود عاشقان شکلات را بدنبال خود کشانده است!

 

  1. فررو روشر

Ferrero Rocher
Ferrero Rocher

و اما نوبت به سلطان دنیای شکلات یعنی کمپانی فررو می رسد. محصولی جادویی فررو یعنی شکلات هایی که از  یک فندق و یک روکش ویفری تشکیل شده و شکلات فندقی با شیر شکلات آنرا پوشانده، میلیون ها طرفدار در سراسر جهان دارد. بالغ بر ۲۰۰ سال تداوم یک برند می تواند سندی محکم بر محبوبیت آن میان مشتریان باشد.

 

 

منبع: شفاف

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.