Take a fresh look at your lifestyle.

سه رویداد جهانی بزرگ در عرصه بازاریابی که در هفته گذشته برگزار شدند

همه ساله چندین کنفرانس و رویداد جهانی در حوزه‌های مختلف بازاریابی، شبکه‌های اجتماعی، فروش و … در نقاط مختلف جهان برگزار می‌شوند. این رویدادها و کنفرانس‌ها معمولا بهترین مکان برای تبادل اطلاعات، ایده‌ها و تجربه‌های جدید هستند. حضور در رویداد جهانی می‌تواند فرصت‌های شغلی و سرمایه‌گذاری مختلفی را برای کارآفرینان ایجاد کند. ملاقات با افراد مختلف و استفاده از تجربه‌ی سخنران‌ها نیز می‌تواند دانش جدیدی را در اختیار افراد حاضر در کنفرانس یا رویداد جهانی قرار دهد. در این مطلب به معرفی ۳ رویداد جهانی که در هفته گذشته با محوریت بازاریابی برگزار شدند می‌پردازیم.

 ۱) رویداد جهانی بازاریابی مصرف کننده (consumer marketing)

رویداد بازاریابی مصرف کننده ۶ام و ۷ام آوریل ۲۰۱۷ در نیویورک ماریوت مارکیز با موضوع تسلط بر استراتژی بازاریابی و گسترش استفاده از فناوری برگزار شد. در این رویداد نحوه‌ی عملکرد برندها و رهبران بازاریابی با ارائه چشم‌اندازی از نحوه عملکرد مصرف‌کنندگان مورد بررسی قرار گرفتند. افراد با حضور در این رویداد با نحوه‌ی تقسیم‌بندی بازار، توجه به ارزش‌های مورد نظر مصرف‌کننده و چگونگی استفاده از تکنولوژی و فناوری‌های دیجیتال برای خلق فرصت‌های جدید در بازاریابی کسب و کارها آشنا می‌شوند.

این رویداد از سری رویدادهای فورستر (Forrester) است. فورستر به کسب و کارها و رهبران کمک می‌کند تا با توسعه استراتژی‌های خود به جذب مشتری بپردازند. این رویدادها برای به چالش کشیدن تفکر افراد و استفاده از نوآوری برای جذب مشتری برگزار می‌شوند.

رویداد جهانی 1

رویداد جهانی بازاریابی مصرف کننده ۲۰۱۷ از سری رویدادهای فورستر

۲) کنفرانس جهانی تسلط بر بازاریابی دیجیتالی موبایل (Mastering Mobile Digital Marketing)

این کنفرانس با محوریت بازاریابی پیشرو، و بهینه‌سازی موتورهای جستجو و مسائل مربوط به تلفن همراه در ۵ام آوریل ۲۰۱۷ در ماساچوست بوستون برگزار شد. در این رویداد یک روزه به بررسی افق تغییرات و تحولات بازاریابی و پیدایش بازاریابی دیجیتال و بازاریابی موبایلی پرداخته شد. همانگونه که می‌دانید در دهه‌ی اخیر انقلاب بزرگی در صنعت تلفن همراه رخ داده است. همچنین این صنعت با سرعت زیادی رو به تغییر است. از این رو آگاهی از این تغییرات تاثیر به سزایی در رشد و توسعه کسب و کارها دارد. آشنایی با روش‌های برقراری ارتباط با مخاطبان تلفن همراه که روز به روز در حال افزایش است و پیشبرد استراتژی بازاریابی دیجیتال موبایل محور از اهداف اصلی برگزاری این کنفرانس بوده است.

این کنفرانس توسط استون تمپل (Stone Temple) که در پیشبرد دانش بازاریابی دیجیتال موضوعات مختلفی مانند بازاریابی محتوایی و بهینه‌سازی موتورهای جستجو را تحت پوشش قرار می‌دهد، برگزار شد.

جمعی از سخنرانان

جمعی از سخنرانان کنفرانس جهانی تسلط بر بازاریابی دیجیتالی موبایل

۳) نشست تنوع در بازاریابی و تبلیغات (diversity in marketing and advertising summit)

نشست تنوع در بازاریابی و تبلیغات که به اختصار به عنوان نشست دیما (DIMA) نیز شناخته می‌شود در روزهای ۴ام و ۵ام آوریل ۲۰۱۷در لندن برگزار شد. در این نشست تمام افراد فعال در اکوسیستم بازاریابی و تبلیغات کنار هم جمع شدند تا با تمرکز بر گسترش انواع شیوه‌های تبلیغات و بازاریابی بپردازند و نقش رهبری در اجرای کمپین برندها را با هم بررسی کنند. در این رویداد با تسهیل همکاری و توسعه جمعی به ارائه‌ی راه‌حل‌های ملموس برای غلبه بر چالش‌های کلیدی دنیای امروز و تحول چشم‌انداز رسانه که به سرعت در حال تغییر است پرداخته شد. سخنرانی‌های تخصصی و جلسات تعاملی وارائه داستان‌های موفقیت رهبران برجسته و الهام‌بخش در حوزه تبلیغات از مهمترین بخش‌های این رویداد تاثیرگذار بود.

رویداد جهانی 3

نشست تنوع در بازاریابی و تبلیغات ۲۰۱۷

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.