Take a fresh look at your lifestyle.

اختصاصی کافه بازاریابی: گزارش تصویری سخنرانی اونیش امین الهی در دانشگاه ایالتی میشیگان آمریکا

۱۶ مارچ ۲۰۱۷ و همزمان با اختتامیه نمایشگاه پوسترهای “باغ ایرانی” در میشیگان، سخنرانی اونیش امین الهی برگزار شد.این سخنرانی که در گالری شماره ۱۱۴ دپارتمان هنر، تاریخ هنر و طراحی دانشگاه از طریق اسکایپ و در کنار نمایش آثار برگزار میشد، حدود یک ساعت و نیم به طول انجامید.امین الهی در ابتدا با تشکر از برگزار کنندگان و مسوولین دانشگاه عنوان کرد خوشحال است در فضای سیاسی اکنون دنیا، چنین همبستگی ای بین طراحان دو کشور اتفاق می افتد.

او صحبتهایش را با نشان دادن تصاویری از ایران آغاز کرد. سپس؛ دسته بندی ای از تاریخ شکل گیری گرافیک ایران تا انقلاب و بعد از آن و همچنین شکل گیری انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران، به صورت خلاصه و به همراه تصاویر مربوطه ارایه کرد که توضیحات او با ترجمه همزمان آناهیتا سیف الهی و مهرداد صداقت همراه بود.او برای آشنایی دانشجویان آمریکایی با فضای امن ایران، تصاویری از طراحان برجسته ای که در طول بیست سال گذشته به ایران سفر کردند نمایش داد.

در پایان،  جلسه همراه بود با پرسش و پاسخ دانشجویان. لازم به ذکر است این مراسم و نمایشگاه به همت مهرداد صداقت صورت پذیرفته و طبق توافقات انجام شده با چندین دانشگاه در آمریکا؛ به زودی نمایشگاه “باغ ایرانی” در چندین ایالت دیگر نیز به نمایش در خواهد آمد.این نمایشگاه شامل آثاری از طراحان حرفه ای گرافیک ایران و دانشجویان گرافیک بود که در دو بخش مجزا برگزار گردید.

نظرات بسته شده است.