Take a fresh look at your lifestyle.

یک روش عالی روابط عمومی بی تو بی: سخنرانی های رسمی در مورد صنعت تان

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) سخنرانی های رسمی چیست؟ سخنرانی های رسمی انواع مختلفی از شکل و اندازه دارند، از تجمعات کوچک محلی کسب و کار گرفته تا کنفرانس های بزرگ تلویزیونی از نوع سخنرانی های TED. به منظور فرایند جذب مخاطب هدفمند، هدف تبدیل شدن به یک سخنران در یک رویداد خاص در صنعت شماست. سخنرانی های عمومی در این گونه وقایع صنعتی، می تواند دروازه ای بزرگ به سمت سایر فرصت ها فراتر از فرایند جذب مخاطب هدفمند باشد، بنابراین، این امر یک سرمایه گذاری با ارزش از زمان شماست.


به یاد داشته باشید، هدف از یک سخنرانی رسمی، آموزش مخاطبانتان می باشد، نه فروش. مردم از مورد هدف قرار گرفتن برای تبلیغات فروش خسته می شوند. بنابراین به جای آن، بر کسب اعتبار و اقتدار در چشم مخاطبان خود تمرکز کنید.


راه های مختلفی برای افزایش فرصت های سخنرانی وجود دارد. شما می توانید …
• با دیگر سخنرانان در صنعت خود شبکه شوید
• یک صفحه سخنرانی در وب سایت خود اضافه کنید که به تشریح تخصص و مزایای شما می پردازد
• سخنرانی های کوچک تر در منطقه محلی خود را بسط دهید
• پیشنهاد سخنرانی به صورت رایگان را بدهید
• محتوای با کیفیت ایجاد کنید


چگونه سخنرانی های رسمی سبب افزایش کیفیت جذب مخاطب هدفمند می شود؟ سخنرانی ها، یک راه عالی برای بیرون آمدن از پشت نقاب سرد شرکت می باشند، و به مردم اجازه می دهد تا شما و تخصص تان را ببینند. هنگامی که مردم سخنرانی شما را بشنوند، آن ها احساس تعامل بیشتر می کنند، آن ها مستقیما تخصص شما را خواهند دید، و اعتبار شما در نزد آن ها افزایش خواهد یافت.


البته این روش های روابط عمومی، تنها شیوه های موجود در جعبه ابزار شما نیستند. با این حال، آن ها سه مسئله کلیدی هستند که شما می توانید بر روی آن ها سرمایه گذاری نمائید.
 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.