Take a fresh look at your lifestyle.

صاحب برترین برند لباس دنیا (جیانی ورساچه) را بهتر بشناسید

صاحب برترین برند لباس دنیا (جیانی ورساچه) را بهتر بشناسید

جیانی ورساچه در دسامبر ۱۹۴۶ در منطقه ای به نام Reggio di Calabria در ایتالیا به دنیا آمد . مادرش در یک فروشگاه کوچک لباس مشغول به کار بود و بافتنی های بسیار زیبایی می بافت بنابراین جیانی فنون دوخت و بافت را از مادرش یاد گرفت و در پناه کمک های مادرش تواسنت نحوه انتخاب پارچه ، نخ و یا مدل های مختلف بافت را یاد بگیرد .

جیانی ورساچه صاحب برند ورساچه ، در دسامبر ۱۹۴۶ در منطقه ای به نام Reggio di Calabria در ایتالیا به دنیا آمد . مادرش در یک فروشگاه کوچک لباس مشغول به کار بود و بافتنی های بسیار زیبایی می بافت بنابراین جیانی فنون دوخت و بافت را از مادرش یاد گرفت و در پناه کمک های مادرش توانست نحوه انتخاب پارچه ، نخ و یا مدل های مختلف بافت را یاد بگیرد .

 

جیانی ورساچه

 

او به واسطه رابطه بسیار نزدیکش با مادر همیشه در کنار او بود بنابراین از ابتدا با طرح ها ، رنگ ها و سایزها سر و کار داشت و با توجه به هوش سرشارش توانسته بود تجربه های بسیار مفید و کارآمدی از این حضور کسب نماید. اما پس از مدتی از این کار خسته شد و به معماری روی آورد تا بلکه نیمه گم شده خودش را در این شغل بیابد ولی به زودی متوجه شد که زندگی او در مد و لباس گره خورده و به غیر از این کار در کارهای دیگر موفق نخواهد بود.

سرانجام در ۲۶ سالگی توانست مسیر زندگی خود را دوباره به سمت طراحی و دوخت لباس تغییر دهد. او فهمیده بود که گوشت و خون او با این شغل گره خورده و ذهن خلاقش در این کار شکوفا خواهد شد. و پس از این تصمیم به شهر میلان مهاجرت کرد و به دنبال رویاهای خود رفت.

 

جیانی ورساچه

 

استعداد او در نحوه انتخاب رنگ ها و کنار هم قرار دادن آنها باعث خلق آثار بافتنی بسیار زیبایی از او شد که البته هنر بافت آنها نیز کاملا مشهود بود. او سعی کرده بود در طرح های خود از نقاشی های روم باستان و حروف یونانی بسیار استفاده کند و به نحوی از آنها در لباس های زنانه خود استفاده کرده بود که بیشترین جلوه را داشته باشند. او سعی کرده بود که این طرح ها در نواحی گنگ و گم لباس قرار نگیرند. او سعی داشت طرح ها و مدلهایش روی لباس دایم در دید باشند تا با آن طرح های منحصر به فرد خودنمایی کنند البته هدف اصلی او این بود که طرح های خود را در معرض دید عموم قرار دهد.

او با استفاده از این فکر که سعی کرد طرحهای خود را در جامعه متمایز کند و در تیررس دید مردم قرار دهد سرانجام به موفقیتی خارق العاده دست یافت و در دهه ۷۰ میلادی به دنیای مد و سالن های مد راه یافت.

 

ورساچه

 

ورساچه در سال ۱۹۸۲ یا یک مدل ایتالیایی به نام آنتونیو آشنا شد و در کنار او به زندگی و تجارت خود ادامه داد تا اینکه در سال ۱۹۹۷ خبری دنیای مد را حیرت زده کرد او به طرز مشکوکی مرده بود!

 

منبع: بازخبر

نظرات بسته شده است.