نگاه آماری به رفتار موسسات مالی و بانکهای ایرانی در اینستاگرام و تلگرام
به قلم اکبر حلیمی: موسسات و شرکتها همیشه به دنبال بهترین روش برای تبلیغات خود هستند تا بتوانند به بهترین شکل ممکن پیامهای خود را به مخاطبان خود برسانند، امروزه تاثیری که دیجیتال مارکتینگ میتواند بر مخاطبین بگذارد بر هیچ کسی پوشیده نیست. از اینستاگرام و تلگرام به عنوان پر مخاطبترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ در ایران میتوان نام برد. شبکه های اجتماعیای که بر خلاف فیسبوک و توییتر فیلتر نیستند و میتوان گفت که ایرانی ها حداقل روزی چند ساعت در این شبکههای اجتماعی حضور دارند. همانطور که میدانید این دو رسانه جزو محبوبترین و پر طرفدارترین شبکه های اجتماعی در ایران هستند. حال میبایست به این نکته اشاره کنیم که هر وقت اسم تبلیغات میآید بانکها و موسسات مالی جزو بیشترین سفارش دهندگان به آژانسهای تبلیغاتی هستند. اما سوال اینجاست که:
به نظر شما بانکها و موسسات مالی چقدر از اینستاگرام و تلگرام بهره بردهاند؟
دلیل موفقیت یا عدم موفقیت موسسات مالی و بانکها در استفاده از این رسانههای تاثیرگذار در چیست؟
در جدول پایین تعداد فالوورهای اینستاگرام و همچنین تعداد اعضای کانال تلگرام موسسات مالی و بانکهای ایرانی آورده شده است.
نظرات بسته شده است.