Take a fresh look at your lifestyle.

چه برندهایی قطع همکاری خود را با خانواده ترامپ اعلام کرده اند؟

چه برندهایی قطع همکاری خود را با خانواده ترامپ اعلام کرده اند؟

 

در پی پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات آمریکا و ایجاد تنش‌ها میان طرفداران و مخالفان وی، این درگیری‌ها به شرکت‌های تجاری نیز کشیده شده و بسیاری از شرکت‌های تجاری همکاری خود با خانواده ترامپ را قطع کرده‌اند.

 

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، در پی پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات امریکا و ایجاد تنش‌ها میان طرفداران و مخالفان وی، این درگیری‌ها به شرکت‌های تجاری نیز کشیده شده و بسیاری از شرکت‌های تجاری همکاری خود با خانواده ترامپ را قطع کرده‌اند.
منتقدان دونالد ترامپ بسیاری از مشتریان را متقاعد کردند که محصولاتی با برند خانواده ترامپ و به خصوص پوشاک خط تولید «ایوانکا ترامپ» را خریداری نکنند.
این جنبش ضد ترامپ که از سوی «شانون کولتر» ایجاد شد در رسانه‌های اجتماعی با هشتگ «کیف پول خود را سفت نگه دار» فعال شد.
ایوانکا ترامپ
از سویی دیگر طرفداران دونالد ترامپ نیز تهدید کردند که ارتباط  تجاری خود با شرکت‌هایی که محصولات خانواده ترامپ را کنار گذاشته‌اند، را قطع خواهند کرد.
ده شرکت از گروه مخالفان دونالد ترامپ همکاری خود با خانواده ترامپ را قطع کرده‌اند:

شرکت اوبر(Uber):

«تراویس کالانیک» بنیانگذار شرکت اوبر در پی امضای دستور ضد مهاجرتی از سوی ترامپ و اعتراض کارکنان این شرکت به تصمیم ترامپ، مجبور شد از هیئت مشاوران اقتصادی دولت ترامپ کناره گیری کند.

شرکت نورداسترام:(Nordstrom):

Nordstrom
این کمپانی اعلام کرد که به دلیل  کاهش فروش، قصد دارد عرضه محصولات با برند ایوانکا را متوقف کند و نمایندگان این شرکت نیز اعلام کردند که در راستای ارتقای کارایی شرکت، تصمیمی مبنی بر خرید محصولات این برند و عرضه آن به مشتریان ندارند.

شرکت Macy’s:

Macy’s
این کمپانی خط فروش لباس مردانه برند ترامپ را که شامل کت و شلوار و لوازم جانبی است متوقف کرد. «تری لاندگرن» این تصمیم را در سال ۲۰۱۵ زمانی که ترامپ در دوره انتخابات مهاجران مکزیکی را تجاوزگر نامید گرفت و پس از انتخاب شدن وی به عنوان رئیس جمهور نیز روی تصمیم خود ماند و اعلام کرد که دیگر قصد ندارد هیچ ارتباط تجاری با آن داشته باشد.

شرکت Shoes.com:

Shoes.com
این شرکت یک فروشگاه اینترنتی کفش است که فروش کفش‌های با برند ایوانکا را متوقف ساخت و در صفحه توئیتر شرکت این تصمیم اعلام شد.

شرکت Neiman Marcus:

«نیمن مارکوس» یکی دیگر از شرکت هایی است که همکاری خود را با برند ایوانکا ترامپ قطع کرده است و ۱۵ محصول از جواهرات برند ایوانکا ترامپ در این سایت این شرکت موجود بوده است که تمام آن ها حذف شدند.
 شرکت نیمن مارکوس به سوالاتی که در رابطه با این تصمیم پرسیده شده هیچ پاسخی نداده است.
شرکت Wayfair :
Wayfair
این شرکت در زمینه دکوراسیون و مبلمان فعالیت می‌کند و در ماه نوامبر اعلام کرد که برند ترامپ را از لیست محصولات خود حذف کرده است امادرباره علت این اقدام خود اظهار نظری نکرده است.

شرکت Bellacor:

شرکت «بلاکور» نیز برند ترامپ را از لیست محصولات خود حذف کرد و با هشتک « GrabYourWallet»، «کیف پول خود را سفت نگه دار»، این تصمیم را علنی کرد. بلاکور درباره این تصمیم خود هیچ پاسخی به کاربران خود  نداده است.

نظرات بسته شده است.