Take a fresh look at your lifestyle.

چگونه باشکوه به نظر برسید

همواره مواقعی وجود دارد که شرکت ها نیاز دارند تا مجلل به نظر برسند. عمده این موارد در شرایطی است که یا محصولی گران قیمت تولید می کنند، یا محصولی نه چندان پرهزینه را به افرادی ثروتمند می فروشند.

بنا به هر دلیلی شما نیاز دارید خود را حتی بیشتر از آنچه واقعاً هستید، به نمایش گذارید. برای این کار نیاز است کاری منحصر به فرد انجام دهید.این امر به خوبی می تواند باعث این شود تا شما به شرکتی باشخصیت تبدیل شوید.

انجام این اقدام الزاما نباید در سطوح بالا صورت گیرد، درواقع ممکن است در ابتدا شما هیچ ایده خوبی برای ایجاد مزیت رقابتی نسبت به سایرین نداشته باشید. تحت این شرایط می توانید ابتدا کاری هرچند کوچک را به شیوه ای جدید انجام دهید. برای مثال می توانید در یک شبکه اجتماعی نظیر اینستاگرام برای خود حساب کاربری ایجاد کنید.

 این اقدام باعث می شود ضمن اینکه حوزه کاری خود را گسترش داده اید، اقدامی جدید را انجام دهید که بدون شک در صورت خوب انجام شدن آن توجه بسیاری را جلب خواهد کرد.درواقع شما برای آنکه کلاس کاری خود را بالاتر ببرید، لازم است تحولاتی را در خود ایجاد کنید، که این تحولات با توجه به شرایط شرکت شما ممکن است متفاوت باشد.

ایده

بدون پنهان کاری و با تمام قدرت اظهارنظر کنید.

مردم با دیدن احساسات قوی شما تحت تأثیر قرار می گیرند. یکی از گام های مؤثر در این رابطه همین مورد است که حرف خود را با جدیت بیان کنید.

این امر باعث می شود تا این تصور در ذهن افراد شکل بگیرد که شما در کار خود مصمم و حرفه ای هستید. اگرچه ممکن است در عمل شما آن طور که نشان می دهید عالی نباشید، اما لازم است همواره تصویر قدرتمندی از خود نشان دهید.

مشتری را با چرب زبانی خلع سلاح کنید.

درواقع این یک واقعیت است که واکنش افراد به تأییدکننده ها همواره مثبت خواهد بود واگر تأیید کردن آنها را ادامه دهید، در نهایت به شما مشتاق خواهند شد. برای مثال ممکن است مشتری ایده ای را ارائه دهد یا انتقادی داشته باشد که کاملاً بی ربط است.

در این گونه مواقع لازم است تا خود را به نحوی نشان دهید که مشتاق حرف آنان هستید و سخن آنها برای شما از ارزش بسیار بالایی برخوردار است.

این امر باعث می شود تا مشتری در کنار شما احساس خوبی داشته باشد و در زمینه ارتباط با مشتری شما را شرکتی خوب و حرفه ای به حساب آورد.

یکی دیگر از اقداماتی که باعث می شود تا درنگاه افراد شرکتی باشکوه جلوه کنید این است که در تمامی زمینه ها نشان دهید کمال گرا هستید. برای مثال نوع دکوراسیون خود را به شکلی فوق العاده طراحی کنید.

البته این امر بدین معنا نیست که گران قیمت ترین گزینه، بهترین است بلکه تنها کافی است تا به شیوه ای خلاقانه و منحصربه فرد عمل کنید. همین امر به اندازه کافی منجر به موفقیت شما خواهد شد.

این یک قانون است، هر چیزی که تک تر و منحصربه فرد تر است، قیمت بالاتری هم دارد. خودتان و ایده ها و نظرات تان را منحصربه فرد و تک نشان دهید. با این کار شنونده هایتان بیشتر خواهند شد. این کار را می توانید با نشان دادن اینکه اطلاعات و معلومات زیادی در مورد مسئله دارید انجام دهید.

آنچه در عمل باید انجام دهید

– در کار خود مسائل را ساده کنید. شما برای اینکه بتوانید در میان رقیبان خود دیده شوید باید کاری کاملاً متفاوت انجام دهید.

 اما کسی نگفته است که متفاوت یعنی پیچیده! هزاران راه حل تجاری ساده برای حل مشکلات مختلف در دنیا ارائه شده است.

روی نوآوری تمرکز کنید اما تلاش نکنید از ابتدا چرخ را اختراع کنید.

یک تغییر ساده که بتواند چیزی یا کاری را بهتر کند بسیار بهتر و مؤثرتر از پنج تغییر پیچیده است.

– اگر می خواهید با عظمت جلوه کنید، لازم است در مواردی که ضروری است هزینه کنید.

حال اگر از منابع کلی کمی برخوردار هستید با این حال تحت هیچ شرایطی نمی خواهید جایگاه فعلی خود را از دست بدهید، لازم است نوآوری و خلاقیت داشته باشید.

این امر باعث تمایز شما خواهد شد که خود به اندازه کافی به کلاس شرکت خواهد افزود.

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.