Take a fresh look at your lifestyle.

گفتگو و به اشتراک گذاری: روش جدید اطلاع رسانی

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) رسانه اجتماعی نشان داده است که اطلاع رسانی به دو روش و به صورت هم تراز صورت می پذیرد. به اشتراک گذاری برداشت مردم از نشان تجاری شما بواسطه تجارب آنها در رابطه با شما و یا نشان تجاری تان تعیین می گردد و نه به واسطه مطالب ترغیبی و تبلیغات شما.


برنامه های کاربردی رسانه های اجتماعی این امکان را به همه، از جمله افراد روابط عمومی می دهد تا به طور مستقیم به مصرف کنندگان دسترسی داشته باشند. برنامه های کاربردی رسانه های اجتماعی، با پیوستن به استراتژی های بسیاری در اینترنت، ارتباط و یا “گفتگو” ی قدرتمند و معنی دار تری با مصرف کنندگانی که خواستار اطلاعات و خواهان جمع آوری، سازماندهی، و به اشتراک گذاری محتوا با جوامع آنلاین خود می باشند به ارمغان آورده است.


از آنجایی که اینترنت از کاربران برای شخصی سازی و تعامل حمایت می کند، به کاربران رسانه های اجتماعی در هر نقطه از جهان قدرت می بخشد. هر فردی شخصاً قادر است بگوید که در هر زمان و مکان معین چه می خواهد. نقل قول، رسانه قدرتمند برای ترویج و یا از بین بردن یک نشان تجاری، در حال حاضر به دنیای گفتار و یا جهان جستجو تبدیل شده است.


تعامل نیز این قدرت را افزایش می دهد، به طوری که هر فردی در حال حاضر قادر به برقراری ارتباط با دوستان قدیمی و جدید خود، حشر و نشر با افرادی که طرفدار علتی مشابه علت مورد توجه آنان است، به اشتراک گذاری ایده های خود و تاثیر بر یکدیگر هست.


واقعیت آن است که فعالیت های های مردان و زنان در شبکه های مختلف اجتماعی و پیام رسان های موبایلی که واکنش دولت را هم به همراه داشت، بیانگر این قدرت است: قدرت دموکراسی. قدرت مردم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.