Take a fresh look at your lifestyle.

کتاب «خودتان را برند کنید»

به گزارش سرویس بازار ایسنا،  امروز تعاریف زیادی از برند ارائه می‌شود. یکی از مطلوب‌ترین آن‌ها این تعریف است: برند، قولی است که باید به آن وفادار ماند.

همان‌طور که اندی میلیگان، مشاور برجسته برند می‌گوید: برند، نمادی است که تجربه‌ای خاص را تضمین می‌کند.

اما برند شما چیست؟ “جان پرکیس” و “دیوید رویستون لی” معتقدند: هر شخص دارای برندی مخصوص به خود است. در واقع برند شما چیزیست که مردم در نبودتان می‌گویند. وقتی کسی که خوب شما را می‌شناسد، از شما تعریف می‌کند، چه چیز می‌گوید؟ آن دو احتمالاً در مورد کاری که انجام می‌دهید، حرف می‌زنند. برای مثال می‌گویند، او به خوبی مشکلات را مدیریت می‌کند. ممکن است در مورد سوابق کاری و تحصیلی شما صحبت کنند. ظاهر فیزیکی شما را بگویند و یا به ورزش و سرگرمی‌تان اشاره کنند. اگر ارتباطی با فردی مشهور داشته باشید، حتما آن را هم ذکر می‌کنند.

برند شخصی می‌تواند تاثیر زیادی روی زندگی اجتماعی و شغلی شما داشته باشد. اما چگونه می‌توانید تبدیل به برندی شوید که پاسخ مناسبی برای پیشرفت در زندگی باشد؟ کتاب «خودتان را برند کنید» در ۲۳ فصل به این سئوال شما از جنبه‌های مختلف پاسخ می‌دهد.

در جایی از این کتاب، درباره تاثیر و مهم بودن برند شخصی افراد، به این مفهوم اشاره می‌شود که  «شاید در حال حاضر پنج نفر اغلب به شما فکر کنند و از شما بخواهند که با آن‌ها همکاری کنید. اگر این پنج نفر به ۵۰ یا ۵۰۰ نفر برسد، چه می‌شود؟ اگر ۵۰ یا ۵۰۰ شخص حقیقی یا حقوقی به شما بیندیشند، شما چقدر معروف‌تر و پول‌دارتر می‌شوید؟ هر چه تعداد افرادی که به شما فکر می‌کنند، بیشتر باشد، رسایی شما نیز بالاتر می‌رود.»

در واقع هدف این کتاب نیز کمک به شما برای عملی کردن این مفهوم در زندگی شماست.

این کتاب در دو نسخه چاپی و الکترونیک توسط انتشارات نسل نواندیش منتشر شده است. قیمت نسخه چاپی ۲۲ هزار و ۹۰۰ تومان و قیمت نسخه الکترونیک آن ۸۹۰۰ تومان است.

نسخه الکترونیک این کتاب را می‌توانید از بستر نشر الکترونیک کتابراه دریافت کنید.

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.