Take a fresh look at your lifestyle.

بررسی تبلیغات اینستاگرام حکایت از شکاف عجیب جنسیتی دارد

دسته‌بندی محصوات مختلف نشان می‌دهد مردان نسبت به زنان در واکنش به تبلیغات اینستاگرامی اثربخشی بیشتری از خود نشان می‌دهند.
آیا پسران تبلیغات اینستاگرام را بیشتر از دختران دوست دارند؟ به نظر می رسد پاسخ‌ها مثبت است!

طبق بررسی انجام شده از سایت Influence.co توسط Fractl در نوامبر سال ۲۰۱۶ از ادمین‌های آمریکایی صفحات اینستاگرام درخواست شد تا تبلیغات اینستاگرام شان را جهت سنجشمیزان اثربخشی برآورد کنند. در تمام دسته‌بندی‌ها به جز دو مورد، امتیاز عکس‌العمل مردان به آگهی‌ها نسبت به زنان بیشتر بود.

این تحقیقات همچنین تفاوت تصاویر استفاده شده در تبلیغات یک برند را با دیگر برندها بررسی کرد.
نتیجه این تحقیق نشان داد تبلیغات با تصاویر پرتره بیشتر در صنایع مد، زیبایی و مواد غذایی و نوشیدنی استفاده می‌شود.
برندهای مد، زیبایی، مواد غذایی و نوشیدنی بیشتر تمایل دارند تا از پرتره‌هایی استفاده کنند که تمرکز تصویر روی محصول مورد نظر قرار گرفته است.
instagram report
تحقیقات سایت Influence.co نشان داد که چگونه سن می‌تواند در انواع مختلف تبلیغات عاملی اثرگذار باشد؛
برای مثال پاسخ‌دهندگان مسن تمایل بیشتری به جواب دادن زیر آگهی‌های سلفی اینستاگرامی دارند. در حالی که افراد ۴۵ تا ۵۴ ساله تمایل بیشتری به دیدن تبلیغاتی در اینستاگرام نشان می‌دهند که یا استایل همراه پرتره باشد و یا فقط تصویر محصول.

متاسفانه تبلیغات اینستاگرامی در ایران صرفاً مطابق سلیقه کارفرما و بدون تحقیق و تمایل کاربران ایرانی انجام می‌شود. برای نمونه تبلیغات برند چرم درسا بسیار تمرکز روی مدل داشت تا روی محصول و این امر باعث شده بود تا جزییات محصول اصلاً مشخص نشود.

منبع: www.emarketer.com

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.