Take a fresh look at your lifestyle.

کمپین دیجیتال مارکتینگ نیسان جوک ، ابزاری برای دریافت اطلاعات مخاطب!

رسانه‌های تبلیغاتی منفک از نوع ارتباط با مخاطب و میزان اثربخشی، در این ویژگی حتماً عرصه را به رسانه آنلاین می‌بازند. رسانه آنلاین علاوه بر اینکه میزان اثربخشی آن قابل ارزیابی است، می‌تواند از امکانات فراوانی که در اختیار می‌گذارد، تعامل بسیار متنوعی را با مخاطب فراهم آورد.

از طرفی اطلاعاتی که از این تعامل بدست می‌آید، در بحث‌های تحلیلی و مخاطب‌شناسی بسیار مفید خواهد بود.

در این مبحث به بررسی کمپین برند ژاپنی نیسان Nissan می‌پردازیم که با طراحی یک کمپین دیجیتال مارکتینگ به شکل مسابقه در حوزه آنلاین اقدام به معرفی محصول جدید این کمپانی یعنی کراس اوور جک کرده است.
juke-overview-2
“هیجان با نیسان” نام کمپین دیجیتال مارکتینگ آنلاینی است که با توجه به کانسپت مناسبی که برای این خودرو انتخاب شده است، سه مسابقه در بخش تست شخصیت (هیجان و نوآوری) و سوالات فنی مربوط به خودرو طراحی کرده است.

بخش آخر که در راستای معرفی محصول در قالب سوالاتی از اطلاعات فنی خودروی جوک نیسان طراحی شده بسیار مناسب و اثربخش خواهد بود و همانطور که در بررسی کمپین تویوتا پریوس اشاره شد، این روش یکی از ساده‌ترین و در عین حال موثر در انتقال اطلاعات به مخاطب است.

Nissaninfographic برنامه آنلاین مارکتینگ

طراحی اینفوگرافیک برای کمپین دیجیتال

ولی در خصوص بخش‌های اطلاعات تست شخصیت، باید به نکته اشاره کرد که این اطلاعت تا چه حد برای فروشندگان نیسان جوک مفید خواهد بود؟ آیا تمام کسانی که در این ماسبقه شرکت می‌کنند مخاطبین اصلی نیسان جوک هستند؟ آیا در برنامه آنلاین مارکتینگ، فروشندگان نیسان جوک برای استفاده از این اطلاعات برنامه‌ای ویژه دارند؟ آیا قرار است این افراد که مورد آزمون هیجان سنجی و نوآوری قرار گرفته‌اند، بعداً از اخبار هیجان‌انگیز و نوآوری خودرو مطلع شوند؟!

و آخر اینکه وقتی که مخاطب به لندینگ پیج این کمپین دیجیتال می‌آید و تمایلی به شرکت در مسابقه نداشته باشد، چگونه باید از آنجا به اطلاعات مربوط به محصول و شرایط خرید نیسان جوک هدایت شود؟ آیا لینکی در این صفحه برای کاربر در نظر گرفته شده است.
کمی توجه به تجربه کاربری وب سایت و البته رابط کاربری آن مطمئناً تجربه بهتری را برای مخاطبین کمپین فراهم خواهد کرد.

اگر دوست دارید کمپین دیجیتال مارکتینگ نیسان را امتحان کنید از این لینک اقدام کنید.

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.