Take a fresh look at your lifestyle.

وایرال ویدئو و نزدیک شدن به ۲۰۰ میلیون بازدید

یکی از عوامل موفقیت در  وایرال ویدئو زمانی پدیدار می‌شود که ویدئوی شما بصورت ویروسی بین تعداد زیادی از کاربران دست به دست شود. مطمئنا در بین تعداد زیاد کاربرانی که ویدئوی شما را می‌بینند، می‌توانید به حجم کثیری از مخاطبین هدف خود دست یابید.

به نظر شما برای ۲۰۰ میلیون بازدید در یک وایرال ویدئو آنهم در عرض ۲۴ ساعت چه باید کرد؟

قبل از پرداخت به موضوع فوق، باید متذکر شویم که وایرال ویدئو یکی از برترین ترندهای تبلیغاتی در سال ۲۰۱۷ خواهد بود، زیرا در این روش مخاطب بصورت کاملا غیرمستقیم با برند، محصول و خدمات شما درگیر می‌شود و وابسته به جذابیت ویدئو، سهمی در انتقال آن به دیگران خواهد داشت.

با تولید یک محتوای تصویری خلاقانه، شما نه تنها بطور غیرمستقیم به ذهن مشتری نفوذ می‌کنید بلکه از پتانسیل مخاطب خود در فراگیر شدن آن استفاده می‌کنید. همانطور که در گذشته می‌گفتیم محصول خوب نوعی تبلیغ می‌شود، در اینجا هم می‌توان گفت یک وایرال ویدئوی خلاقانه و باکیفیت تبلیغی با پتانسیل بالا ایجاد می‌کند.

در زیر ویدئویی از شرکت خلاق تولید وایرال ویدئوی Thinkmodo خواهیم دید :

ویدئوی فوق در یک قسمت فروش تلویزیون در یک فروشگاه بزرگ فیلمبرداری که در ۲۴ ساعت اول انتشار در فیسبوک و یوتیوب بیش از ۲۰۰ میلیون بازدید داشته است. پس می‌توان نتیجه گرفت که برای ۲۰۰ میلیون بازدید نیاز به هزینه‌های فراوان برای بازپخش در سایت‌های مختلف نیست و تنها کافیست ویدئویی با کیفیت و خلاقانه تولید کنید و مخاطبین انتشار آن را انجام می‌دهند.

در همین راستا نیز سال گذشته ویدئویی از همین گروه داشتیم که در ایران نیز بسیار وایرال شده بود.

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.