Take a fresh look at your lifestyle.

دهمین کنفرانس مدیریت نظام توزیع و پخش کشور

دهمین کنفرانس مدیریت نظام توزیع و پخش کشور

 

اهداف کنفرانس

• ایجاد توجه به اهمیت نقش توزیع در کشور و ترغیب به تولید دانش در زمینه توزیع و پخش

• آماده سازی فضای مناسب برای تبادل نظرات و اطلاعات وارتباط بین متولیان

• اطلاع سازمانها از فعالیت یکدیگر و پرهیز از جزیره ای عمل نمودن وحرکت در جهت همگرایی و هم افزایی سازمانها

نظام توزیع و پخش یکی از ارکان مهم اقتصادی هر جامعه است و بهینه سازی فرآیندهای توزیع و پخش باعث مواردی همچون کاهش هزینه های واسطه ای (در تمامی جهان هزینه توزیع تا %۵۰ ولی در ایران در برخی موارد تا % ۸۰ نیز می رسد به عنوان مثال برخی از برندهای آب معدنی، آبمیوه دویی پک .)-دسترسی آسان با قیمت یکسان مصرف کنندگان به خدمات و کالا وایجاد اشتغال (با توجه به نقش بسیار مهم نیروی انسانی در پخش) – گسترش عدالت(دسترسی همگان با شرایط یکسان به کالا و خدمات) و جایگزینی رقابت به جای انحصار و احتکار-بهینه نمودن حمل و نقل وکاهش ترافیک وجلوگیری از قاچاق و پخش کالای تقلبی و استفاده از ظرفیتهای خالی سازمانها -توزیع بهینه محصولات اساسی وکاهش واسطه ها و دلالها وبهینه سازی درآمد مالیاتی و افزایش درآمد شرکتهای تولیدی- کاهش ضایعات و افزایش میزان رضایتمندی مصرف کنندگان.

هدف از کنفرانس، توجه و استفاده از خرد جمعی و بهره مندی وهمگرایی نظرات صاحبنظران بوده و تمامی هزینه های اجرایی برگزاری مراسم توسط بخش خصوصی تامین شده و امیدواریم این مراسم با پرهیزاز شعارزدگی و فراگیر بودن مراسم و تعامل پخش و تولید و استفاده از نظرات شورای سیاستگذاری وارزیابی از عملکرد واقعی شرکتها و سازمانها موجب ایجاد فضای رقابتی سالم میان بنگاه‌ها و همچنین ایجاد توجه به اهمیت نقش توزیع و فرهنگ مناسب در زمینه توزیع و پخش و آماده سازی فضای مناسب برای تبادل نظرات و اطلاعات و اطلاع سازمانها از فعالیت یکدیگر و پرهیز از جزیره ای عمل نمودن وحرکت در جهت همگرایی و هم افزایی و ترغیب به تولید دانش در زمینه توزیع و پخش شود.کنفرانس و مراسم به بررسی وضعیت توزیع و پخش و راهکارهای بهبود آن از دو منظر تجربی و علمی پرداخته و هم برای آشنایی افراد و شرکتها با فرآیندهای توزیع و همچنین ارتقا سیستم پخش و آشنایی با فرآیندهای نوین برای ارتقاء سیستم توزیع مناسب می باشد.هدف اصلی کنفرانس جمع آوری اطلاعات و ارائه آخرین دستاوردهای مرتبط با مدیریت تمامی بخشهای توزیع و پخش و ایجاد ارتباط علمی و تجربی و تبادل نظر بین اندیشمندان دانشگاه و پژوهشگران صنایع و تشویق و ترغیب دانشجویان و دانش پژوهان برای تحقیقات می باشد. و تشویق و ترغیب افراد شاغل در این بخش به استفاده از علوم و روشهای نوین می باشد.مراسم مهمترین و تنها هم اندیشی معتبرتوزیع و پخش کشور بوده که موفق به ایجاد نگرش نوین به مسایل پخش در کشور شده و به عنوان گسترده ترین گردهمایی تمامی دست اندرکاران توزیع و پخش کشور باحضور بیش از ۸۰۰۰ نفر در دوره های گذشته نیز می باشد.
با هدف ارتقا توزیع و پخش کالا و خدمات در جامعه و تشویق شرکتها و سازمانها به پخش متوازن و در جهت برآورده کردن قسمتی از نیازهای ضروری این بخش، با رویکردی نوین و علمی و با استفاده از تجارب گذشته ، کنفرانس مدیریت نطام توزیع و پخش برگزار می شود.. این کنفرانس ، بزرگترین و تنها هم اندیشی ملی توزیع و پخش کشور می باشد. کنفرانس پخش ایران یکی از با سابقه ترین کنفرانسهای توزیع در سطح جهانی است و در خاورمیانه منحصر به فرد می باشد.

انشاءالله دهمین کنفرانس مدیریت نظام توزیع و پخش ۲۵ و ۲۶ مهر ماه ۱۳۹۶ در مرکز همایش های بین المللی برج میلاد برگزار خواهد شد.

محور های کنفرانس

  • توزیع، آسیب شناسی و مطالعات تطبیقی نظام توزیع و پخش (کاهش هزینه مبادله-تنوع و یکپارچگی کانالهای توزیع-کانالهای نوین توزیع-تعامل پخش و فروش-روانشناسی،جامعه شناسی و برنامه ریزی شهری)
  • مدیریت مالی و بازرگانی در توزیع و پخش (توزیع و پخش تجارت الکترونیک و مدیریت مالی آن- رضایت مشتری- توسعه بازار و بازارپردازی- نقش پخش در پایداری بازار- نقش پخش در رقابتی کردن بازار- مدیریت بازار و ارتباط با مشتری)
  • زنجیره تامین و لجستیک و حمل و نقل (نقش پخش در جلوگیری از محصولات غیرمجاز-کاهش حمل و نقل -کاهش ترافیک- سامانه های درگاه ملی بار و مدیریت تقاضا- مکان یابی شعب- مسیریابی و تحویل- تکمیل زنجیره ارزش)
  • فناوری اطلاعات و فناوریهای نوین در پخش (ابزار و فناوریهای نوین- داده کاوی تخصصی- کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات در پخش)
  • محیط زیست و توزیع و پخش (انواع حمل و نقل و آلودگیها- آلودگیهای محیط زیست(آب،خاک،هوا)-بهینه سازی مصرف انرژی- مدیریت پسماندو بازیافت و بازچرخانی-برچسب گذاری محیط زیست- قوانین و معاهدات محیط زیستی)
  • اشتغال و آموزش (چالشها وراهکارهای توسعه کارآفرینی و اشتغال در نظام توزیع و پخش-آموزش و تربیت نیروهای کارآمد در زیر بخشهای تخصصی)
  • توزیع و پخش در زمان بحران با رویکرد پدافند غیرعامل
  • قوانین و مقررات و حقوق توزیع و پخش
  • تمامی موضوعات مرتبط با توزیع و پخش در این کنفرانس قابل طرح و بررسی می باشد.

تاریخ های مهم

آخرین مهلت ارسال مقالات : اول مرداد ۱۳۹۶
اعلام نتایج داوری مقالات : ۲۰ شهریور ۱۳۹۶
آخرین مهلت ارسال و اصلاح فایل ها : اول مهر ۱۳۹۶

زمان برگزاری: ۲۵ و ۲۶ مهـر ۱۳۹۶

پوستر کنفرانس

 

دهمین کنفرانس مدیریت نظام توزیع و پخش کشور

 

 

اطلاعات تماس

تلفن دبیرخانه همایش : ۸۸۹۲۸۶۶۰
نمابر : ۸۸۹۲۸۶۶۰
ایمیل : dimond.ntpi@gmail.com

 

وب سایت کنفرانس

http://www.ntpi.ir

 

نظرات بسته شده است.