Take a fresh look at your lifestyle.

کنفرانس بین المللی رویکردهای پژوهشی در مدیریت، اقتصاد، حسابداری و علوم انسانی

کنفرانس بین المللی رویکردهای پژوهشی در مدیریت، اقتصاد، حسابداری و علوم انسانی

 

 

درباره کنفرانس

مدیریت، اقتصاد، حسابداری و علوم انسانی عامل پیشرفت کشورهای توسعه یافته در راستای تحقق اهداف، برنامه ها و فعالیت علمی در سطح بین الملل می باشد. امروزه این علوم نقش اساسی در موفقیت، پیشرفت و دستیابی به اهداف مهم کشورهای دنیا، سازمان ها و بهبود زندگی مردم در ابعاد مختلف ایفا می نماید. لذا استفاده از نظریات و تخصص جامعه نخبگان دانشگاهی علوم انسانی و اقتصادی و همچنین برنامه ریزی جهت تقویت زمینه های مختلف علوم انسانی، مدیریت و اقتصاد، حسابداری و بکارگیری یافته های جدید جهت بومی سازی  ایده های نوین در جهان یک نیاز مهم می باشد.
از آنجا که این ضرورت در تخصص هایی چون مدیریت، اقتصاد و حسابداری به عنوان سکان تحول اداری و سازمانی محسوس تر بوده و علوم انسانی، مدیریت، اقتصاد و حسابداری نقشی بنیادین در تحقق یک نظام فکری منسجم و تمدن‌سازدارد، این تحولات چه درون زا و مبتنی بر فعالیت های تحقیق و توسعه داخلی باشد و چه با منشأ خارجی و برون زا تلقی شود، مستلزم مدیریت بر فرآیند انتقال و توسعه می باشد.
از این رو برگزاری کنفرانس بین المللی رویکردهای پژوهشی در مدیریت، اقتصاد، حسابداری و علوم انسانی بر این اساس، دبیرخانه کنفرانس بین المللی رویکردهای پژوهشی در مدیریت، اقتصاد، حسابداری و علوم انسانی با افتخار از تمامی متخصصان، کارشناسان، دانشجویان، پژوهشگران و دانشمندان مراکز علمی، تحقیقاتی و مسئولان اجرایی دعوت می نماید مقالات خود را که حاوی جدیدترین دستاوردهای علمی و پژوهشی در محورهای اصلی کنفرانس و یا زمینه های مرتبط می باشد، به صورت فردی و یا با مشارکت گروهی به دبیرخانه کنفرانس ارسال نمایند. علاوه بر این، علاقمندان به این حوزه می توانند بدون ارائه مقاله، به عنوان شرکت کننده آزاد از این رویداد علمی استفاده کنند.

 

محور های کنفرانس

 

کنفرانس بین المللی رویکردهای پژوهشی در مدیریت، اقتصاد، حسابداری و علوم انسانی

 

تاریخ های مهم

آخرین مهلت ارسال اصل مقالات : ۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
آخرین مهلت ثبت نام نهایی : ۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۶
تاریخ برگزاریی کنــفرانس : ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶

 

پوستر کنفرانس

 

کنفرانس بین المللی رویکردهای پژوهشی در مدیریت، اقتصاد، حسابداری و علوم انسانی

 

 

اطلاعات تماس

آدرس : تهران – میدان هفتم تیر – کوچه قابوسنامه – پلاک ۲۴۴ – واحد ۸
تلفن : ۸۸۸۲۲۴۳۴ – ۸۸۳۰۸۳۹۶-(۲۱)+۹۸
ایمیل : info@rameahconf.com
زمان تماس : شنبه تا چهار شنبه از ساعت ۹ صبح الی ۱۷  –  پنج شنبه از ساعت ۹ صبح الی ۱۳

 

وب سایت کنفرانس

http://rameahconf.com

نظرات بسته شده است.