Take a fresh look at your lifestyle.

دوره MBA : ارزش و ارزش آفرینی

 عنوان درس:  ارزش و ارزش آفرینی

 تعریف حوزه درس:   دوره MBA با چه هدفی شکل گرفته است؟ شرکت کنندگان در دوره MBA چه انتظاری از چنین دوره‌ای دارند؟ اگر بگوییم که دوره MBA قرار است شرکتها را ثروتمند کند یا اینکه دوره MBA قرار است انسانهای موفق یا ثروتمند یا حتی ثروت آفرینی را پرورش دهد، احتمالاً بخشی از واقعیت را به فراموشی سپرده‌ایم.

پول، ثروت، موفقیت و رشد، محصولات جانبی فعالیت در دنیای کسب و کار محسوب می‌شوند. آنچه که یک کسب و کار اقتصادی را سودده یا حتی یک سازمان غیرانتفاعی را ماندگار می‌کند، ارزش آفرینی است. ارزش آفرینی به معنای افزودن چیزی به جهان که قبل از ما وجود نداشته است و موجب تسهیل زندگی و کسب و کار برای دیگران می‌شود.

اگر این تعریف را بپذیریم، احتمالاً دوره‌ MBA و بسیاری از دوره‌های مشابه، باید این مسئولیت را بپذیرند که به ما بیاموزند چگونه می‌توانیم ارزش‌هایی ایجاد کنیم که مفید، اثربخش، ماندگار و اقتصادی و سودده باشند.

به همین دلیل، ما یکی از درس‌های پایه دوره MBA متمم را ارزش آفرینی در نظر گرفته‌ایم.

 برخی از منابع و مراجع مورد استفاده و استناد در تدوین این درس 

1- Disciplined Entrepreneurship

2- Absolute Value

3- Value Proposition Design

4- The Entrepreneur Mind

نوشته دوره MBA : ارزش و ارزش آفرینی اولین بار در متمم پدیدار شد.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
متممдизайн радиаторы отопленияафриканское сафари диегоrussian languageпутевки на май 2015фирменные логотипыв танзании в апрелезаявление на получение кредита в банке образецдам деньги в долг борисовтурци¤ отдых цены в маекредитка дельта банка онлайн заказатьмагазины товаров для дома в бакусоздание приложения iosprivate party photoshow to do birthday celebrationкак выбрать набор кастрюльдиагностика организмаокна деревянный домbusiness marketing onlineдухи армани акваcar insurance cover note templatecar cover jaguar xkr манок с рупорным динамиком

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.