Take a fresh look at your lifestyle.

گازوئیل و بنزین با برند پالایشگاه تبریز وارد بازار خواهد شد

گازوئیل و بنزین با برند پالایشگاه تبریز وارد بازار خواهد شد

مدیرعامل شرکت پالایش نفت تبریز اعلام کرد: برای نخستین بار در صنعت پالایش نفت کشور فرآورده‌های نفتی مایع (بنزین و نفت‌گاز) این شرکت با برند پالایشگاه تبریز وارد بازار می‌شود.غلامرضا باقری دیزج افزود: بر اساس سیاست‌های دولت و توسعه خصوصی‌سازی، به‌تدریج بخشی از خدمات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی به پالایشگاه‌ها واگذار خواهد شد.

 

برند نفت تبریز

 

وی اضافه کرد: از این رو نیاز است که شرکت‌های پالایش نفت برای دریافت برند حیطه فعالیت خود اقدام کنند و پالایشگاه تبریز نخستین شرکت دریافت کننده این برند در کشور است. باقری تاکید کرد: بر اساس بررسی‌های به عمل آمده از سوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، پالایشگاه تبریز با کسب حد نصاب لازم واجد شرایط دریافت مجوز فعالیت در قالب شرکت زنجیره‌ای توزیع فرآورده‌های نفتی (برند) شده است.

وی افزود: از این پس همه فعالیت‌های حوزه فرآورده‌های نفتی (بنزین و نفت‌گاز) در آذربایجان شرقی و منطقه باید از سوی پالایشگاه تبریز یا شرکت تحت نظارت این پالایشگاه انجام شود.مدیرعامل شرکت پالایش نفت تبریز گفت: این شرکت مکلف است ۳۵ درصد پمپ بنزین‌ها در سطح استانی و ۲۰ درصد نیز در سطح ملی را تحت پوشش قرار دهد.وی با بیان اینکه تامین سوخت مورد نیاز صنعت و مردم کار اصلی این شرکت است، ادامه داد: بیش از ۹۰ درصد فرآورده‌های تولیدی شرکت پالایش نفت تبریز در قبال دریافت نفت خام تحویل دولت داده می‌شود. باقری با اشاره به اقدامات شاخص زیست‌میحطی پالایشگاه تبریز گفت: با راه‌اندازی واحد بنزین‌سازی جدید، سوخت بنزین پاک منطبق با استاندارد یورو چهار برای توزیع در کلان‌شهر تبریز در این شرکت تولید می‌شود.

منبع : دنیای اقتصاد

نظرات بسته شده است.