Take a fresh look at your lifestyle.

حسرت هایی از گذشته که کارآفرینان برندهای موفق در دل دارند

حسرت هایی از گذشته که کارآفرینان برندهای موفق در دل دارند

 

ظاهر کارآفرینان این است که غنی ترین و شادترین افراد روی زمین هستند. درحالیکه آنها نیز مانند خیلی از انسان های دیگر حسرت هایی در زندگی دارند. در زیر ۱۰ حسرتی آورده شده که میان کارآفرینان موفق مشترک بوده است:

  • زودتر شروع کرده بودند

یکی از رایج ترین حسرت ها میان کارآفرینان این است که آرزو می کردند که ای کاش زودتر به ایده ی منحصر به فردشان جامه ی عمل می پوشاندند.

اگر شما نیز در اوایل دهه ی دوم زندگی تان هستید بدانید بهترین زمان برای شروع کارآفرینی است.

  • به دانشگاه نمی رفتند

در دانشگاه درس هایی داده می شود که گاه اصلا به کار نمی آید. و خیلی از کارآفرینان به این امید به دانشگاه رفتند که بعد از فارغ التحصیلی صاحب کار شوند که متاسفانه در مورد همه محقق نشده است.

  • عجله نمی کردند

همه دوست دارند با سرعت یک برند معروف ایجاد کنند و پولدار شوند و در این راه به دلیل اتخاذ تصمیمات ناشیانه چندین بار شکست می خورند.

سعی کنید با آرامش جلو بروید و تصمیمات صحیح بگیرید.

  • تنهایی را انتخاب نمی کردند

برندینگ

اکثر کارآفرینان حسرت معاشرت نکردن با فامیل و دوستان را می خورند زیرا ایجاد چنین روابطی به رشد کسب و کار شان کمک می کند.

  • با خانواده وقت نگذراندند

همیشه خانواده در اولویت قرار دارد. اگر کار باعث فراموش کردن خانواده شود به مرور زمان آنها نیز از شما فاصله می گیرند.

  • دیگران را نادیده نمی گرفتند

کارآفرینان پرتلاش به آخرین چیزی که فکر می کنند تحکیم روابط با دوستان است.

هیچ وقت برای تغییر دیر نیست. اگر شما نیز اینگونه هستید از همین الان دست به کار شده و با دوستان تان رابطه برقرار کنید.

  • با کودکان زمان بیشتری نبودند

رابطه برقرار کردن با کودکان سخت ترین کار برای کارآفرینان است زیرا آنها زمان کمی را با فرزندان شان می گذرانند.

برای هر کسی که دوستش دارید وقت بگذارید.

  • نظرخواهی نکردند

برندسازی

محصول شما باید مشتری داشته باشد تا فروش رود. پس نظر او نیز مهم است.

نظرات مشتری را جمع کنید و بعد از ارزیابی، از بهترین هایش به عنوان فرصت استفاده کنید.

  • فرهنگ خاصی در شرکت ایجاد نکردند

اگر می خواهید فرد موفقی شوید باید زمینه ی کار که همان فرهنگ شرکت تان است را درست بنا کنید. بنای شرکت تان را بر اساس مثبت نگری بسازید.

 

منبع: دیجیاتو

نظرات بسته شده است.