Take a fresh look at your lifestyle.

مشکلی که سرمایه گذاران برندهای خارجی در ایران پیدا کرده اند

مشکلی که سرمایه گذاران برندهای خارجی در ایران پیدا کرده اند

 

قانونی که سرمایه‌گذاری خارجی در کشور را با مشکل مواجه کرده است

 

برندینگ

 

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: بحث مالیات بر تولید با برند خارجی برای واحدهای تولیدی استان البرز موانعی را ایجاد و بزرگترین سرمایه‌گذاری خارجی در استان را با مشکل مواجه کرده است.

‌به گزارش‌ ایسنا، ایرج موفق در هشتمین جلسه شورای برنامه‌ریزی استان البرز که امروز شنبه(۳۰ بهمن) در استانداری البرز برگزار شد گفت: بحث مالیات بر تولید با برند خارجی برای واحدهای تولیدی استان البرز موانعی را ایجاد و بزرگترین سرمایه‌گذاری خارجی در استان را با مشکل مواجه کرده است.

موفق با بیان اینکه قرار شده است شورای نگهبان این موضوع را برای اصلاح به مجلس برگرداند افزود: از نمایندگان مجلس شورای اسلامی درخواست می‌کنیم این موضوع را به صورت ویژه بررسی کنند تا سرمایه‌گذاری خارجی در کشور با مشکل مواجه نشود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: استان البرز توانست در دهه فجر امسال رتبه اول سرمایه‌گذاری به سرانجام رسیده صنعتی کشور را کسب کند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت ایجاد ناحیه صنعتی در طالقان تاکید کرد و گفت: طالقان تنها شهرستان استان است که تخصیص آب برای صنعت دارد بنابراین با توجه به مراجعه متقاضیان سرمایه‌گذاری می‌توان نسبت به ایجاد ناحیه صنعتی پاک مانند تولید دارو و صنایع لبنی در این شهرستان اقدام کرد.

موفق در ادامه با بیان اینکه در برنامه ششم توسعه تاسیس نیروگاه برق را نیز مدنظر قرار داده است گفت: برخی از واحدهای صنعتی استان البرز پس از اجرای طرح توسعه و اضافه کردن خطوط جدید تولید متاسفانه به دلیل کمبود برق قادر به استفاده از این خطوط نیستند، بنابراین لازم است بحث نیروگاه برق در شورای برنامه‌ریزی استان لحاظ شود.

وی در پایان از تشکیل شورای معادن در استان البرز خبر داد و نسبت به تشکیل این شورا ابراز خرسندی کرد.

منبع : ایسنا

نظرات بسته شده است.