Take a fresh look at your lifestyle.

۷ برند شیرآلات بهداشتی غیر استاندارد توقیف شدند

۷ برند شیرآلات بهداشتی غیر استاندارد توقیف شدند

مدیرکل استاندارد استان تهران از توقیف هفت برند شیرآلات بهداشتی غیراستاندارد در بازرسی از واحدهای صنفی و تولیدی خبر داد و گفت:از ابتدای سال ۹۵ تاکنون، پروانه استاندارد ۳۰واحد تولیدی در استان ابطال شده است.

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو؛ مسلم بیات در تشریح این خبر گفت: در مجموع ۲۱۰ فراورده از انواع شیرآلات اهرمی و کلاسیک در استان تهران با مجوز استاندارد، فعال هستند و برای ۴۴ واحد در سال ۹۵ پروانه کاربرد علامت استاندارد صادرشده‌است. همچنین با تلاش کارشناسان استاندارد و در جریان بازرسی‌های منظم آنان از واحدهای تولید و عرضه این فراورده‌ها، پروانه استاندارد ۳۰ برند از انواع شیرآلات بهداشتی در سالجاری ابطال شد.

برند شیرآلات

بیات در ادامه به ابطال پروانه استاندارد سه برند شیرآلات اهرمی با نام‌های تجارتی ماهرخ شیر، طهورا، پارس نوبل، در جلسات کمیته علایم دیماه این اداره‌کل اشاره کرد. در این جلسات همچنین برای پنج فراورده شامل شیرآلات بهداشتی مخلوط کلاسیک حمام و دیواری و روشویی- مخلوط اهرمی روشویی و دیواری و ظرفشویی با نام تجارتی پارس برنزان، شیرتوپی آبی زاویه‌دار با نام تجارتی تک شیر بهامین، شیرآلات ساختمانی با نام تجارتی سایه، شیر مخلوط بهداشتی اهرمی دیواری با نام یسنا، شیر مخلوط بهداشتی اهرمی ظرفشویی با نام تجارتی sitco، پروانه استاندارد صادر شد.

 

وی با تاکید بر اجباری بودن استاندارد این فراورده و استفاده شهروندان از شیرآلات دارای نشان استاندارد، از توقیف هفت برند شیرآلات بهداشتی غیراستاندارد در بازرسی از واحدهای صنفی و تولیدی خبر داد.

 

بر اساس این گزارش شیرآلات اهرمی با نام تجارتی آبان، ارسلان، فرایند، به علت نداشتن مجوز استاندارد، و شیرآلات اهرمی و شلنگی با نام تجارتی آراسته، فراسونائین، ARAS، FARS، به علت جعل نشان استاندارد توقیف شد.

 

منبع: خیرگزاری دانشجو

نظرات بسته شده است.