Take a fresh look at your lifestyle.

تلاش طراح محجبه آمریکایی برای ثبت برند پوشاک

تلاش طراح محجبه آمریکایی برای ثبت برند پوشاک

طراح محجبه آمریکایی برای تاثیرگذاری لباس های پوشیده و زیبا بر روی همه افراد اعم از مذهبی و غیر مذهبی تلاش می کند.

 

پوشاک اسلامی

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «مسلم ویلج»، «سارا موسی» که پدرش فلسطینی و مادرش کره ای است با تصمیم خود در سن ۱۷ سالگی برای داشتن حجاب ،واالدینش را متعجب کرد.
امروز سارا که ۳۳ سال دارد به عنوان طراح لباس در نیویورک مشغول به کار است و رویایش یه وجود آوردن برند مخصوص به خود در لباس های زیبا و پوشیده است که همه افراد اعم از مذهبی و غیر مذهبی از آن استقبال کنند.
این دختر محجبه که حدود ۱۹ سال است با شرکت های مهم و برند تولید پوشاک همکاری کرده است و در حال حاضر طراح فنی یکی از این تولیدی هاست بی وقفه تلاش می کند تا به رویایش جامعه عمل بپوشاند.
سارا در این باره می گوید:من لباس های زیبا طراحی می کنم و زنان می توانند انتخاب کنند که از آنها چگونه استفاده کنند.
به گفته خود سارا حدود سه سال کشید تا مادر مسیحی اش تصمیم او برای داشتن حجاب و استفاده از پوشیه را بپذیرد.
او می افزاید:در سنی که من داشتم دغدغه بسیاری همسن های من فقط داشتن تناسب اندام بود و استفاده از پوشیه به عنوان دانش آموز دبیرستانی آمریکایی بر خلف همه آن چیزهایی بود که جامعه به ما می گفت.
سارا می گوید:با وجود همه شرکت هایی که به شما می گویند باید آرایش کنید،پوست خود را به نمایش بگذارید و موهای خود را رنگ کنید،این صنعت میلیارد دلاری القا می گوید که شما نمی توانید به اندازه کافی خوب باشید.
دختر محجبه امریکایی می افزاید:اگر من خودم را بپوشانم می توانم با قدرت بگویم که می خواهم چه کسی باشم و تاثیر به سزایی برای استفاده از لباس های پوشیده و زیبا داشته باشم.

منبع: خبرگزاری شبستان

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.