Take a fresh look at your lifestyle.

کمپانی Oppo برند سامسونگ را از دور خارج کرد

کمپانی Oppo برند سامسونگ را از دور خارج کرد

شاید برند Oppo در کشورهایی غربی و حتی ایران کمتر شناخته شده باشد و به سختی مدلی از آن در بازار یافت شود، اما این تولیدکننده تلفن هوشمند چینی در سال ۲۰۱۶ تمام کمپانی های بین المللی حاضر در چین را از پیش رو برداشته است.

 

برندینگ

 

گزارش جدید موسسه آماری IDC نشان می دهد فروش و سهم بازاری اوپو در سال ۲۰۱۶ نسبت به سال قبل دو برابر شده و سایر کمپانی های نام آشنای چینی مانند هوآوی و شیائومی و حتی اپل و سامسونگ را کنار زده است.

این اسمارت فون ساز با ۱۲۲ درصد رشد در صدر لیست برترین های بازار موبایل کشور چین قرار گرفته، اپل را به رده چهارم تنزل داده و سامسونگ را به کلی از لیست ۵ رتبه ای خارج کرده است.
نکته جالب توجه اینجا است که اوپو و ویوو (رده سوم) هر دو متعلق به کمپانی BBK هستند که تمام تمرکز خود را روی کشورهای چین، هند و جنوب غربی آسیا معطوف کرده اند.

IDC معتقد است اهالی کشور چین معمولاً خواستار به روز رسانی سالیانه موبایل خود با ویژگی های جدید بوده و اوپو و ویوو به نحو احسن در حال برطرف کردن این نیاز هستند.

ناگفته نماند که در سال ۲۰۱۵ سامسونگ رده نخست برترین تلفن های هوشمند بازار چین را در اختیار داشت که گویا به خاطر انتظار مردم برای عرضه گلکسی S8 با افول چشم گیر مواجه شده است.

منبع: دیجیاتو

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.