رویداد بازاریابی محتوای جهانی ۲۰۱۴
بدون شک یکی از بزرگترین و محبوبترین همایشهای بازاریابی محتوای سال ۲۰۱۴، بازاریابی محتوای جهانی بود که توسط Content Marketing Institute سازماندهی شده بود. این رویداد ۸ تا ۱۱ سپتامبر در مرکز همایشهای کیولند در ایالت اوهایو آمریکا برگزار شد.
شرکتکنندگان در این رویداد با درخشانترین و بهترین افراد در صنعت بازاریابی محتوا آشنا شدند و یاد گرفتند چگونه یک استراتژی بازاریابی محتوا در تیم خود پیادهسازی کنند و کسبوکار خود را رشد دهند.
بیش از ۲۶۰۰ نماینده از ۵۰ کشور دنیا، بسیاری از کارشناسان بازاریابی، روابط عمومی و رسانههای اجتماعی و ۶۰ حامی مالی در این رویداد حضور داشتند.
بازاریابی محتوای جهانی امسال پر از جلسات پشت سر هم بود. کوین اسپیسی سخنران اصلی این رویداد گفت زمانبندیهای امسال بهبود یافته، کارگاههای آموزشی بیشتر شده و بخش عظیمی از این رویداد به برقراری ارتباط اختصاص داده شده است.
یکی از سخنرانان برتر این رویداد اندرو دیویس بود، پیام کلی او این بود که ما نمیتوانیم مشتریان را مجبور به اجرای برنامهریزیهای خودمان بکنیم. بلکه ما نیاز داریم با محتوا به جهان مشتری نزدیک شویم. او گفت داستانسرایی خوب آسان نیست، اما اگر به خوبی انجام شود قویتر و انگیزاننده تر از هر نوع محتوای دیگری است. ایجاد کمپینها را متوقف کنید و شروع کنید به گفتن یک داستان ارزشمند، داستانی که بزرگتر از شما است.
یکی از بخشهای مورد علاقه و مفید در این رویداد صحبتهای امانوئل لاروش بود. او یک ساعتی را صرف ارائه چارچوب بازاریابی محتوا برای B2B کرد. او گفت هر کسبوکاری فقط نیازمند یک محتوای ترکیبی برای رسیدن به اهداف و منابع خود است. او پیادهسازی یک استراتژی B2B را پیشنهاد کرد.
داستانگویی برای بازاریابان محتوا مهمتر از همیشه است، هنگامی که شما الهام بخش باشید به سادگی شکست نخواهید خورد. داستانهای بزرگ از برندها مراقبت کرده و به توسعهی روابط کمک میکنند. بسیاری از بخشهای این رویداد به داستانسرایی اختصاص داده شده بود به خصوص بخشی از مفاهیم کسبوکارهای بزرگتر.
به جای مجبور کردن مشتریان برای ارتباط با شما باید محتوایی ایجاد کنید که برای آنها الهام بخش باشد و آنها ارتباط با شما را انتخاب کنند.
نوشته رویداد بازاریابی محتوای جهانی ۲۰۱۴ اولین بار در مشاوره بازاریابی و آموزش بازاریابی ، تبلیغات و فروش پدیدار شد.
مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
مشاوره بازاریابی و آموزش بازاریابی ، تبلیغات و فروش
نظرات بسته شده است.