Take a fresh look at your lifestyle.

سمینار بین المللی برند سازی بین المللی

“اقتدار برندهای ایرانی در سطح ایران و جهان”

مطرح شدن یک برند در سطح جهانی و پیشتازی آن در عرصه بین المللی از جمله چشم اندازهای کلیدی بسیاری از کسب و کار ها محسوب می شود. با حضور برندهای بین المللی در ایران، شرکت های ایرانی باید برندسازی خود را در سطح برندهای بین المللی انجام داده تا بتوانند در بازار رقابتی، پیروز میدان باشند.

چرا برندهای ایرانی جزء برندهای مطرح جهانی نیستند. شرکت ها و صنایع برندینگ خود را چگونه باید انجام دهند تا بتوانند در سطح یک برند بین المللی باشند. برند ملی چه نقشی در برندینگ کسب و کارهای یک کشور دارد و شرکت ها و کسب و کارها چگونه می توانند برند ملی را تقویت کرده که در نهایت بتوانند با قدرت بیشتر در عرصه ی بین المللی حضور پیدا کنند.

دانشکده مدیریت دانشگاه تهران با توجه به موارد ذکر شده و اهمیت موضوع برندسازی بین المللی ، اقدام به برگزاری سمیناری بین المللی با عنوان برندسازی بین المللی کرده است. در این سمینار شرکت کنندگان می توانند از تجارب ارزشمند شرکت های سامسونگ و کاله که از برندهای موفق بین المللی و ایرانی هستند بهره مند شوند.

این سمینار با سیستم ترجمه همزمان ارائه می شود.

لازم به ذکر است شرکت کنندگان در این سمینار، علاوه بر بهره مندی از مطالب ارزنده سخنرانان و همچنین آشنایی با ایشان و سایر علاقمندان به این حوزه، گواهینامه رسمی دانشکده مدیریت و گواهینامه بین المللی ANCCP ایتالیا نیز دریافت می کنند.

محورها و موضوعات مورد بحث:

تعریف، تشابه و تفاوت برندسازی ملی و بین المللی
شیوه های افزایش رقابت پذیری برندهای ایرانی در مقابل برندهای بین المللی در ایران و جهان
روش های نوین برندسازی و ارتباطات برند با رویکرد بین المللی
تاثیر برند کشور مبدأ بر هویت کالاهای صادراتی و شیوه های برندسازی ملی
بیان تجارت برند های موفق ایرانی و جهانی (شرکت سامسونگ و کاله)

سخنرانان:

پرفسور هاب روئل HUUB RUEL

Professor of International Business at Windesheim University – استاد کسب و کارهای بین المللی دانشگاه Windesheim هلند
Head of International Business research group at Windesheim University -مدیر گروه تحقیقاتی کسب و کارهای بین المللی در دانشگاه Windesheim هلند

جناب آقای دکتر شهریار شفیعی

جناب آقای دکتر بهنود الله وردی نیک

جناب آقای علی جعفریه

جناب آقای دکتر بهرام خیری

جناب آقای دکتر محمود محمدیان

سمینار بین المللی برند سازی بین المللی

عضویت در خبرنامه

نظرات بسته شده است.