Take a fresh look at your lifestyle.

روابط عمومی از ارکان مهم هر سازمان است

0


روابط عمومی، هنر است که درون و برون دستگاه را به هم پیوند می دهد.

به گزارش  کاوشگران روابط عمومی به نقل از  برنا،  مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در حاشیه نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های ورزش و جوانان این استان، گفت: روابط عمومی، هنر و علم اجتماعی است که درون و برون دستگاه را به هم پیوند می دهد .

امیر غفرانی در این نشست افزود: روابط عمومی هدف و چگونگی کلید برنامه ها را ترسیم می کند. روابط عمومی مشاوری امین در تمامی دستگاه ها و مانند شیشه ای است که از هر طرف آن همه چیز زیبا دیده می شود.

 وی با اشاره به لزوم اعتماد به روابط عمومی ها اظهار کرد: در واقع روابط عمومی حافظ منافع دستگاه مربوطه و مردمی است که با ان سر و کار دارند. متاسفانه امروزه به نظر می رسد که معیارهای قالب در جامعه ما بی توجهی به ارزش های نهفته در کار روابط عمومی هاست به طوری که این امر باعث شده در بسیرای از سازمان ها، بخش روابط عمومی مبدل به بخش تبلیغات سازمان شود و کمتر به مفاهیم و ارتباطات دو سویه بپردازد.

 مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز ادامه داد: امیدواریم روابط عمومی های ورزش و جوانان استان البرز با شناخت صحیح و درک کامل از جایگاه و اثرگذاری خود به رشد و توسعه ی استان و رسیدن به اهداف ورزش و جوانان بیش از گذشته کمک کنند.

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ