Take a fresh look at your lifestyle.

المان‌های مفهومی در مرودشت نصب خواهد شد

0


المان‌های مفهومی در مرودشت نصب خواهد شد

سخنگوی شورای اسلامی مرودشت از نصب المان‌های مفهومی و مذهبی در این شهر خبر داد.

به گزارش محیطی به نقل از جنوب پرس ، اسماعیل استواری اظهار داشت: خدمتگزاری بی‌ منت به شهروندان در راستای عمران و آبادانی و ساماندهی مبلمان شهری رویکرد شورای اسلامی شهر و شهرداری است.

وی بیان کرد: مرودشت در عین‌ حال قدمتی که دارد شهری خسته به نظر می‌رسد که یکی از راهکارهای برون‌رفت از خمودی چهره شهر، زیباسازی محیطی و نصب نمادها و المان‌های مفهومی و مذهبی است.

این مسؤول به نقش مدیریت شهری و شهرداری در ایجاد سلامت روان شهروندان پرداخت و افزود: المان‌های شهری منجر به افزایش سواد بصری و همچنین تقویت روحیه نشاط و سلامت روانی شهروندان می‌شود.

استواری افزود: در کنار زندگی شهرنشینی و آلودگی‌های ناشی از صنعت و خودرو باید نقطه مقابلی وجود داشته باشد که نتواند بر بهداشت روانی افراد تأثیر منفی داشته باشد، ازاین‌رو وجود المان‌های شاخص در هر شهر علاوه بر زیبایی مبلمان شهری موجب کیفیت فضا شده که همین اقدامات انبساط خاطر شهروندان را نیز در پی دارد.

وی از نصب المان‌های مفهومی و مذهبی در شهر مرودشت خبر داد و با اشاره به اینکه نصب این المان‌ها علاوه‌ بر دگرگون شدن چهره شهر موجب ارج‌گذاری به مقام پیشکسوتان و مفاخر این شهرستان خواهد شد، تصریح کرد: تندیس و المان شهید خلبان عفیفی‌پور در ورودی شهر و نمادی از کشاورز و محصولات کشاورزی و به لحاظ قطب بودن این شهرستان در بخش زراعت در کنار زیرگذر معلم و اسما متبرکه ۱۴ معصوم در بلوار ۶۰ متری به‌ زودی نصب خواهد شد.

عضویت در خبرنامه

ارسال یک پاسخ